Gå til innhold

Flere som har barn som hoster til de SPYR SLIM flere ganger i uken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde Reflux når h'n var liten, og no er det på an med spying igjen,altså no hoster h'n til h'n spyr.Og da spyr h'n MASSE slim.

Noen som vet hav det kan være og hva gjør dere? Det er godt og kaldt på rommet ,og har gjort mye,men ingenting hjelper.

Takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungen min holder på sånn ja.. Hun sonde-ernæres da, så hun spyr pga det.

Men mye slim og host kan jo være tegn på astma.

Skrevet

Du burde helt klart ta h*n til legen og høre om dere kan få prøve astmamedisin. Her hadde vi mye slimhoste(heldigvis ikke til han kastet opp da) og tett bryst. Har blitt veldig mye bedre etter at vi starta med astmamedisin.

Kan også være lurt å heve hodeenden av senga et par cm. Bare legg noen bøker under.

Skrevet

Min hostet slik når han hadde kikhoste. Ikke alle leger som tenker på den diagnosen. Må ta blodprøve for å finne det ut da. Min startet på antibiotika før prøveresultatene forelå da jeg hadde prøvd astmamed. og det ikke hjelp. Da var han helt sikker på at det var kikhoste og det hadde han helt rett i.

Skrevet

min astma syke 9 mnd gamle gutt gjør det daglig, mange ganger dagen. men medisen virker bra, ser det ut til! (begynte for 2 dager siden med det.)

få han utredet..

Skrevet

Takker for svar :)

Har vært hos legen flere ganger,venter på henvisning til sykehuset,igjen. Har prøvd astmamedisiner,men hjalp ikke.

Overalt i sengen,så går ikke å heve under hodet.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...