Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Anna Anka er et forferdelig, forferdelig kvinnemenneske !! Ubegripelig stygg på både ut- og innside.... Har ikke sett ETT eneste positivt trekk med hele dama.... FYSJ !!! SÅH!! Har ikke for vane å snakke stygt om folk, spesielt ikke om folk jeg IKKE kjenner. Og er heller ikke interessert i hva andre måtte synes om dette (no offense!!), men måtte bare spy det ut.... yack!!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Du har altså fått med deg at det meste hun sier i doku-såpen er regissert. Det er god tv det vet du http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=597091
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Jeg tror at yttersiden hadde sett mye bedre ut om hun var bare lit tmer sympatisk. Men hun virker ikke akkurat snill den dama der nei
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Hvorfor skal alle ta en overdose med utropstegn her inne? Det holder lenge med ett! Forøvrig er jeg enig i at Anka virker litt enkel.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Jeg leste på wikipedia at hun er født i 1971?? Dette kan da umulig stemme? Jeg mener ikke å overdrive eller si noe slemt pga hennes væremåte, men hun må da være MYE eldre enn 39? Men da var det kanskje hennes barn jeg så i forrige episode da, jeg tenkte de var adopterte siden jeg trodde hun var nærmere 60 år. Helt seriøst.
Knøtte85 Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Hun er helt forferdelig !!! Æsj.. Uff.. Blir flau på hennes vegne! Bra mannen har gått fra henne!! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Tenkte det samme første gang jeg så henne at hun nok var 50+. Hun er veldig skrapt i ansiktet, noe som får henne til å se eldre ut - ikke alltid man er "ung & slank".
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Å kjipt, jeg fikk ikke sett det i dag jeg..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Hvor kan man se det på nett? Jeg tviler sterkt på at hun ville ha sagt og oppført seg slik om hun ikke egentlig er sånn. Hun er en forferdelig person. Jeg trodde også at hun var mye eldre enn hun er, i midten av femtiåra, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 Anna Anka, er det ikke hun som er skikkelig tynn?? Har hun noen barn?? Har ikke fulgt med i det hele tatt, men så henne da hun var på Skavlan. Jo jeg sa såvidt på lørdag som var. Men, der var en med to sønner som så litt gammal ut ja. Anna Anka er vel gift med Paul Anka, the singer. Er de skilt allerede??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå