Gå til innhold

UL i uke 32

Junijente07- Junigutt10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette et nytt tilbud? Kan ikke huske jeg fikk tilbud om det i 2007 da jeg gikk med førstemann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope... ikke så nytt:)

Jeg fikk det med andremann som ble født våren 2006.

Morro at vi får se en gang til før fødselen iallefall:)

Skrevet

Jeg fikk ikke tilbud om det i dette vangerskapet jeg. Er det noe man egentlig skal få tilbud om??

Nå ba jeg om det selv da, så jeg var på ul i uke 33, men det var etter eget ønske jordmor nevnte ikke noe på at dette egentlig var vanlig??

Skrevet

Jeg skal på ul i uke 32, men det er fordi det kan se ut som jeg har forliggende morkake...en ekstra sjekk for å se om det har blitt med oppover ;)

Skrevet

Jeg skal på ul i uke 32, men det er ekstra oppfølging pga stort barn.

Skrevet

Det er ikke vanlig rutine i dag heller.

Men det skal nok ikke det helt store aviket til før en får tilbud/beskjed om å komme igjen.

Jeg skal på min 3. ekstra neste uke, i uke 33.

Er veldig glad for tilbudet!

Skrevet

Vist er det flott å få tilbud om UL en gang til. Men alt så normalt ut både med størrelse og morkake. Så ble litt mistenksom, eller om jeg kanskje missforstod. Men har hørt fra flere idag at det er et tilbud vi får her i fylket :)

Skrevet

Alle jeg kjenner som har fått barn de siste fire årene iallefall, har fått tilbud om UL i uke 32 også:) i Telemark.... men det kan jo være ulik praksis det..

Skrevet

Jeg fikk det når jeg bodde i Telemark, det er 9 år siden. Sikkert forskjellig fra fylke til fylke.

Skrevet

Jeg bor i telemark så da er det sikkert et ekstratilbud vi får her. Kanskje en forglemmelse at det ikke ble noe sist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...