Gå til innhold

Kongsvinger Sykehus Noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har tenkt seg til Kongsvinger rundt 17juni?:)

Fikk ikke plass på Ahus...litt kjipt men!

Trivdes der så veldig med førstemann, veldig trygt og moderne.

Føler at KOS er litt 80talls..men folk skryter av roen der. Så vi får prøve:)

Måtte spandere på meg ny UL etter KOS ord.ul men...(MÅTTE jo ikke:P) men jeg vil så gjerne vite kjønn, og de var så uheldige og fikk en "dårlig" dag...og maskinen var ikke med 3D..bortskjemt jeg?:P

Har jo så mye utstyr og ting som jeg kan bruke igjen, så da tenkte jeg at økonomimessig går det på pluss siden uansett:P

Så, oppdatering til onsdagen! Forhåpentligvis med kjønn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, på deg!

Jeg skal også føde på Kongsvinger. Har termin 14. april jeg da, men håper å føde i slutten av mars. Min termin er 7. april. Har født begge barna mine på Kongsvinger og ville selvfølgelig føde nr. 3 der også. Trygt med det kjente. Nå er det selvbetjening på mat der også, og det er jo veldig positivt.

Var ikke så bra kvalitet på ultralydbildene, fikk 4 så og si like, men følte at de sturderte babyen fra alle kanter og vinkler. Gikk ut med en følelse at alt var som det skulle.

Jeg kostet på meg en ultralydundersøkelse i uke 13, så jeg føler ikke for en ny. Vi ønsket ikke å vite om det er gutt eller jente. Har to jenter fra før. Har kjøpt en babykurv som er veldig nøytral. Fargene på stoffet på den går i offwhite og beige. Skal arve en vogn som jeg aldri har sett, men regner med at den er ganske kjønnsnøytral. Har vasket noen hvite bodyer.

Lykke, til.

Skrevet

Jeg fødte der i 07, og var kjempefornøyd. De har 3D/4D UL der. rart du ikke fikk det. Jeg var der på ord. UL 8 des 09 og fikk flotte 3D-bilder.

Skrevet

jeg skal dit:) trmin den 18 juni jeg da hehe kongsvinger er 100000000 ganger bedre en ahus.. der kan du og betale 200 kr døgnet for familirom så du kan ha med pappaen c",) er sinnsykt fornøyd med de.... hvor er du fra??? langt unna konsvinger eller? blir morro og se om vio ender der samtidig da:p sist kom jenta mi 3 dager før termin så håper på noe i den duren nå og hehe

Skrevet

Jeg skal føde på kongsvinger sykehus:) bor ca 15-20 min unna der:)

har termin 3 juni..

har bare hørt positivt om føden der,så det tror jeg blir fint jeg:)

Skrevet

Årnes, så det er jo nærmere enn Ahus da..men likte meg så godt der...

Er selvbetjening på maten på ahus også, og de serverer om du ønsker... Er vel bare litt redd for det ukjente! Og jeg er ikke helt trygg på tanken med at svigemor jobber på sykehuset og bare kan "ploppe" innom, og ikke det at ho bor 100m unna sykehuset...hehe... vil ikke ha mas hver eneste dag, vil jo vise frem..men gjerne til forskjellige folk...:)

Vi får nå se! Sist kom frøken 5dager på overtid, får håpe jeg er inne til termin denne gangen her;)

Skrevet

tror vi ha "prata" litt her inne fra før??der var du du som nettop flytta til årnes? går nok kjempe fint på kongsvinger, og ang mas så er det bare og kaste ut dama;) hehe man har lov og være sur og sliten etter en fødsel vettu;))

Skrevet

Jeg har ikke så positiv opplevelse av oppholdet på Kongsvinger etter fødselen, men seløve fødselshjelpen synes jeg var veldig bra. Trasige rom og lite oppfølging, men jeg var så "uheldig" å føde sammen med for mange. Det var litt hektiskder da, kan man si. Ble lovet familierom, men det ga en annen pleier til en senere fødende ved en feil, men så kunne jo ikke det omgjøres da, og det var jo kjipt for meg. Så ville hjem fortest mulig ...

Skrevet

ENDELIG!!!!!!!!!!!!! Endelig noen som skal føde på kongsvinger i juni!!! Jeg byttet fra ahus til kongsvinger jeg pga sterk anbefaling både av folk som jobbet på ahus og flere jeg kjenner :) Har termin 10. juni! Men kan godt hende hun kommer senere :)

Skrevet

og de har 3D ul der! Jeg fikk ikke det når jeg var der i uke 18, men skal tilbake i slutten av mars, kan hende jeg får det da. :) Vi var på en priv. ul en uke etterpå for å vite kjønn, og der hadde de 3D. Sambo syntes IKKE noe om det! Var nok litt tili, så kan jo hende det var derfor de ikke viste 3d, for de hadde akkurat samme utstyr :) Bor på jessheim forresten, lang vei til kogsvinger, men men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...