Gjest Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Er det vanlig at babyen plutselig begynner å bevege seg langt mer i perioder, eller at de beveger seg mye mer helt på slutten? Eller kan det være andre årsaker til at babyen min plutselig har begynt å bevege seg enormt mye mer enn h*n har gjort hittil? Har blitt sparket og dyttet og slått så mye og så lenge de siste dagene at jeg nesten ikke klarer å stå oppreist lenger! H*n har hatt stor kraft bak slagene/sparkene før også, men ikke på langt nær så mange og hyppige som nå! Hjelpes, jeg blir mørbanket!!!!
Agehya Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Har babyen snudd seg nedover? Mine holdt på slik når de skulle snu seg. Brukte flere dager på det, og magen bevegde seg så alle rundt meg så det. Grusomt vondt. Kan være at babyen er noe misfornøyd med den lille plassen den har nå, men det er det ikke så mye å gjøre noe med.
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Jeg vet ikke om h*n har snudd seg med hodet ned. Da jeg var på forrige kontroll, for drøye 3 uker siden, sa jordmor at h*n lå med hodet ned. Men vil jo ikke tro at h*n nødvendigvis har blitt liggende slik siden da?! Ifølge jordmor var det iallfall ingen grunn til å anta at h*n ville bli liggende med hodet ned allerede 10 uker før termin, så jeg fikk beskjed om å være innstilt på at h*n kunne snu seg igjen! Skal forøvrig til lege på kontroll om ei ukes tid, og da får jeg vel vite hvilken vei h*n ligger da.. Kan jo forresten godt tenkes at h*n driver og snur seg, for fra å ha kjent spark stort sett på samme sted i ukesvis, kjenner jeg at magen blir bøyd og bennet i alle retninger som følge av alt fra spark, slag, bevegelse og "strekking" fra babyens side. Et under man ikke revner når de driver på som verst!!! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå