Gå til innhold

Jeg gikk skikkelig på trynet i dag:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greide selvfølgelig å gå på trynet da jeg hentet lillegullet hos dagmammaen! Jeg har hatt endel kynnere etterpå, ville dere være bekymret??? Jeg falt ikke på magen, men landet på siden.. Jeg har kjent liv etterpå da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her tryne jeg og skikkelig her en dag..sprang og datt rett på magen.ble litt bekymret da morkaken min ligger foran.ringte føden bare for å forsikre meg. der fikk jeg som svar at viss jeg ikke fikk blødning og at jeg kjente liv som vanlig trengte jeg ikke å bekymre meg.:)

den lille ligger nok trygt og godt i magen din:)

Skrevet

Gikk på trynet på isen jeg også, og landet på siden (det er noen uker siden) men alt gikk bare bra. Tror sånne ting går mer utover mor enn barn som ligger godt beskyttet inni magen =)

Skrevet

Jeg gikk også på tryne i dag! Gikk tur med hunden, og når han pluttselig rykket kraftig til, så seiliet jeg rett på rygg.. tror nok det gikk bra med baby, men hodet mitt fikk seg en kraftig smell...

Skrevet

Jeg falt også, i uke 10-11. Falt i fart på siden og ikke på magen men dagen etter hadde jeg litt blødninger og dro da på legevakten (i Spania hvor jeg bor) og fikk beskjed om at generelt sett så burde det sjekkes opp når man faller. Alt var bra med babyen og blodet haddet mest sannsynlig ikke noe med fallet å gjøre, men man kan aldri vite, feks om man skal ligge i ro en stund etterpå. Men som dere sier, babyen er godt polstret der inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...