Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Hvor blir d av Hotell Cæsar i kveld????
Lene~mor til tre Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Det begynner 20.25 idag så fortvil ikke
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Godt å høre..nå ble jeg stressa assa - thihi..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Jeg ble også det, var sikker på at de hadde sendt det tidligere slik de alltid gjør, og jeg alltid irriterer meg over, men ble positivt overrasket da den ble sendt 1 time senere;) skulle hatt fast sendetidspunkt kl 20.30. Nå fikk vi tid til så mye ekstra på den ekstra timen vi fikk i kveld;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Jeg får ikke se hotell cæsar lenger, har bare sett det noen få ganger i høst og savner det ikke sånn veldig lenger.. Jeg var avhengig. Men nå som eldste på 7 år er oppe til kl 20.00 så får ikke jeg sett det. Jeg synes nemlig ingenting om han får se det nå. han skjønner for mye av det som skjer og det tar jo litt av til tider.. Hva gjør dere med barna når dere ser det? Er de i seng?+ Hadde det gått fast en time senere hadde det vært helt perfekt!!! Stemmer for det jeg!!!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 stemmer også for at det skal gå en time senere, har faktisk sendt mail til tv2 om det, men de hadde ingen planer om å bytte sendetidspunkt. Kanskje om flere av oss sender mail til dem om det, så kanskje... Her får lillemor være i stua å leke mens det er, eller være på rommet, hun bestemmer selv, men hun er bare 4 år, så hun forstår ikke så mye. Eldstemann på 9 år må være på rommet, på tv stua el.l. noe han aksepterer.
Lene~mor til tre Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Det er jammen sant det dere sier her, jenta mi har faktisk sett noen episoder men ikke mange for ofte er det ting som ikke er noe for barn så hun er som regel inne på rommet når jeg ser på det men de hadde vært mye enklere om det gikk en time senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå