Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte skinfelle til vogna på salg.

Så kjøpte jeg

vogndyne ( dun)

pute

dyne til senga

to dynetrekk

to laken

Koseteppe,deilig å mykt (bruke når jeg skal amme ute,så ingen blir bryd :P )

alt sammen til 1100 kr ikke dyrt det synes jeg.

Det er en stund enda igjen men måtte feire i dag, satser på at denne gangen går det bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gøy med baby shopping:) her har jeg det meste,men må nok ha noen nye klær;) og vogn

Skrevet

Helt enig! De e kjempegøy m babyshopping! Spess hvis du har veninner eller søstre som gleder seg sammen me deg :)

Vi også har mye fra 1.mann, men vogna har katten til mora mi tissa på, så vi må skaffe ny... heheh :)

Mn d blir kjekt med ny vogn. Og liker egentlig å skaffe litt nye klær å sånn spess hvis d er ei jente (1.mann er gutt) :D

Skrevet

Så flott da! Kjempe masse for pengene.

Var på jobb i dag og hadde en slitsom dag egentlig, vondt i ryggen og bekkenet, så kommer mommo(mormor) tuslende inn og hilser på :)

Så mens vi snakker så inviterer hun meg med på babyshopping og sier at hun skal kjøpe dyne og pute og laken og sånt til lille bebisen :) Og så måtte vi selvfølgelig kjøre litt rundt og se hva mer vi kunne finne. Jeg ble så glad at jeg nesten begynte å grine! for med den økonomien vi har nå så har jeg så vidt råd til mat :(

Heia mommo og shoppinglysten hennes :)

Skrevet

Akkorat, var så lur at vi solgte vogna i fjor rett før jeg fant ut at jeg var gravid, så den vi har kjøpt ny ( vel brukt på Finn.no da)

Har masse gutteklær etter to gutter her, å to fettere å arve av, men dynene og det har ikke blitt brukt de siste 5 åra så da liker jeg å kjøpe nytt, 40% avslag hjalp jo he he he .

Er dette en jente skal jeg love at her blir det handal kjoler :P

Å når terminen nærmer seg blir det nytt hentesett, de får de heilt nytt, alle barna har hver sin boks jeg har samlet forskjelige ting oppi, 1 sko osv å hentesettet.

Var aleine i dag men siden vi mista to i fjor så var dette en milepæl for meg.

Så denne gangen skal vi kmme oss til fødsel om 23 uker NEMELIG :)

Skrevet

He he he

ikke dume de bestemødrene, min mor er også slik, kommer med små ting nå å da.

Kos deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...