Zeke Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Kjøpte skinfelle til vogna på salg. Så kjøpte jeg vogndyne ( dun) pute dyne til senga to dynetrekk to laken Koseteppe,deilig å mykt (bruke når jeg skal amme ute,så ingen blir bryd ) alt sammen til 1100 kr ikke dyrt det synes jeg. Det er en stund enda igjen men måtte feire i dag, satser på at denne gangen går det bra.
bolla piggsvin Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 gøy med baby shopping:) her har jeg det meste,men må nok ha noen nye klær;) og vogn
hope&love Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Helt enig! De e kjempegøy m babyshopping! Spess hvis du har veninner eller søstre som gleder seg sammen me deg Vi også har mye fra 1.mann, men vogna har katten til mora mi tissa på, så vi må skaffe ny... heheh Mn d blir kjekt med ny vogn. Og liker egentlig å skaffe litt nye klær å sånn spess hvis d er ei jente (1.mann er gutt)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Så flott da! Kjempe masse for pengene. Var på jobb i dag og hadde en slitsom dag egentlig, vondt i ryggen og bekkenet, så kommer mommo(mormor) tuslende inn og hilser på Så mens vi snakker så inviterer hun meg med på babyshopping og sier at hun skal kjøpe dyne og pute og laken og sånt til lille bebisen Og så måtte vi selvfølgelig kjøre litt rundt og se hva mer vi kunne finne. Jeg ble så glad at jeg nesten begynte å grine! for med den økonomien vi har nå så har jeg så vidt råd til mat Heia mommo og shoppinglysten hennes
Zeke Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2010 Akkorat, var så lur at vi solgte vogna i fjor rett før jeg fant ut at jeg var gravid, så den vi har kjøpt ny ( vel brukt på Finn.no da) Har masse gutteklær etter to gutter her, å to fettere å arve av, men dynene og det har ikke blitt brukt de siste 5 åra så da liker jeg å kjøpe nytt, 40% avslag hjalp jo he he he . Er dette en jente skal jeg love at her blir det handal kjoler Å når terminen nærmer seg blir det nytt hentesett, de får de heilt nytt, alle barna har hver sin boks jeg har samlet forskjelige ting oppi, 1 sko osv å hentesettet. Var aleine i dag men siden vi mista to i fjor så var dette en milepæl for meg. Så denne gangen skal vi kmme oss til fødsel om 23 uker NEMELIG
Zeke Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2010 He he he ikke dume de bestemødrene, min mor er også slik, kommer med små ting nå å da. Kos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå