Gå til innhold

Vognpose..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette helt nødvending? Blir ikke det litt varmt om sommeren?

Jeg føder barn i mai.. Har tenkt å ha dyne og et tjukt heklet teppe i vognen.. Bør det holde? Eller må jeg ha vognpose..? Syns faktisk at 1200-2000kr er en del for en pose, når jeg ikke vet om den blir brukt engang.. Kan jo like gjerne vente til høsten og vinteren med en slik pose.. Eller er jeg helt på jordet? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksipose! Supert, kan brukes til de er rundt 3.

De skal jo ikke brukes om sommeren, men til de kalde -grader dagene.

Skrevet

Jeg hadde nok ikke kjøpt pose hvis jeg hadde født i mai! Dyne og hekleteppe er mer enn nok! Du har jo også mulighet til å ta på trekket som følger bagen i tillegg!

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men i mai vil det vel de fleste steder holde lenge med dyne og tykt teppe. Er det kaldt kan du tenke på å ha lammeskinn eller ullteppe som underlag, over madrassen. Og om du ikke har ekstremvinter rundt deg kan du fint holde baby varm med tepper og dyne vinteren gjennom, også.

Skrevet

Jeg bor på sørlandet, så pleier å være varme sommre her, men er det kaldt så har jeg et teppe jeg kan legge under, og lammeskinn.. :)

Er sure vintre her, men om det skulle bli enda en kald vinter, så kan jeg jo kjøpe posen da.. Butikkene stenger jo ikke etter fødsel.. :P

Har jo det trekket til vognen i tillegg.. :)

HI

Skrevet

Om du er heldig kan det hende det finnes salg på voksi eller andre poser på vårparten. Så da kan det være lurt å kjøpe, og ha til høsten ;)

Skrevet

Det blir bra! Har sansen for sunn fornuft;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...