Gå til innhold

Dere som har bygd hus...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket firma brukte dere? Er dere fornøyde?:)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alvsbyhus.. Veldig fornøyd!

Skrevet

Boligpartner-veldig fornøyd!

Skrevet

har du oversikt over hva den totale prisen blir ca? mener å ha hørt atman kan doble prisen..? og hvilke hus har dere valgt? alvsbyhus...

Skrevet

Jeg har bare kikka på nettsidene deres, men der står det jo en pris for en grunnpakke hvertfall. Må jo regne tomt ++ i tillegg, men man får hvertfall en liten pekepin.

Skrevet

boligpartner har utrolig fine hus, men er de dyre? står ikke oppført på hjemmesida deres.

Skrevet

(boligpartner har utrolig fine hus, men er de dyre? står ikke oppført på hjemmesida deres. kajfla)

 

 

De er ikke spesielt dyre, men fy for noen folk. Å så dårlig jobb de gjør. Men det kommer jo ann på snekkern sikkert da.Men vi var på den visningsdagen di hadde i høst, de viste ett hus de hadde bygd på lierskogen. Det var så mye feil å magler der, (det sto eierne og sa) enda de hadde valgt dette huse å vise frem, hvordan ser de andre ut tenkte vi da!

Vi har valgt block watne hustype sørli. Gjort mye tilvalg da men fikk en god pris 1.468000

Vi valgte block watne for de vi møtte en super kundeservis å vi fant sefølgelig drømme huset til en billigpenge. Vi har så vitt begynt men er kjempe fornøyd...

Skrevet

det er sikkert litt forskjellig fra hvor man bygger.

Jeg kjenner 3 par som har bygd med block watne og ingen av de er fornøyde. Snarerer tvert i mot. Så block watne på sørlander er ikke å anbefale.

 

men uansett så er det gøy å se litt i kataloger og drømmer om hus da :)

har funnet mitt drømmehus, men tror det blir i mitt neste liv...

 

http://www.boligpartner.no/ferdighus/Herskapelig/Sagatun/

 

Skrevet

Vi er ihvertfall KJEMPEFORNØYDE med boligpartner:)

Før vi bygde huset, bodde vi i en tomannsbolig også fra boligpartner. Var derfor vi valgte Boligpartner når vi skulle bygge.

 

manne86, så ikke alle Boligpartnerhusene er dårlige. Men sånn er det uansett hustyper tror jeg. Ett vennepar bodde i en 4mannsbolig oppsatt av Block Watne og de lovte dyrt og hellig å ALDRI ha noe med dem å gjøre igjen da de flyttet etter bare 1,5 år.

 

Dette huset er det vi har bygd

 

http://www.boligpartner.no/ferdighus/Nostalgi/Vegaardsheim/

 

og det kom på ca 2,1 mill ferdig oppsatt inkl alt, tomt(nå hadde vi en billig tomt, 350tusen), graving, strøm, pipe osv osv...

Skrevet

fint det huset. Aner en mulighet til å lage et walk-in-closet på soverommet oppe.. hehe ønsker meg virkelig det- men grei pris da...

er det inkl topp etasjen? eller er den uinnreda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...