*Stinemor* Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Nå er jeg akkurat kommen inn fra en kort spasertur. På denne turen fikk jeg skikkelig strekninger nederst i magen, samtidig som magen ble hard nederst. Snudde, kom hjem og dette gikk over da jeg satt meg ned. Hva kan dette være? Blir jo bekymret... Det er kun rolige turer langs veien jeg går. Håper noen kan svare meg :-)
MammatilNathaniel<3 Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har det slik jeg å, uten at jeg skjønner hva det er. er 19+2 idag. Kjenner det strekker og presser nederst i magen. Noen som vet hva el hvorfor??
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Det er ikke kynnere da?
Aquarius89 Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Har opplevd det samme. Spurte jordmor om det, og hun var rimelig sikker på at det var kynnere, ikke noe å bry seg om så lenge smertene ikke blir veeeeldig intense. Jeg har merket at stikkingene/strekningene går over etter hvert, kjenner det bare i begynnelsen av turen. =)
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har merket kynnere av og til. Og er ganske sikker på at det jeg har kjent nå, IKKE er kynnere. Men tre ganger nå siste dagene hr jeg fått sånn stikninger på siden av magen, der man får hold. Kjennes som når man får hold egentlig, bare myye vondere. Første gangen var dert 4-5sek bare, Igår varte det 2-3 minutter, lå på sofaen, klarte ikke reise meg for var så vondt og tårene spratt. Idag har jeg hatt samme stikkingen som varte flere timer idag tidlig, men ikke sånn intens vondt da, bare så jeg kjente det litt hele tiden. Noen som vet hva dette kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå