Gå til innhold

Ang Canestenkrem når gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at folk her inne bruker den i tillegg til stikkpille, men da jeg leste på pakningsvedlegget i sted, sto det at man som gravid KUN skal bruke stikkpillen og IKKE kremen.

For sent å ringe legen nå, men vil gjerne komme igang med kuren. Noen som har snakket med legen sin om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst???

Jeg snakket med legen om dette tidligere idag! Og han sa at jeg trygt kunne bruke både krem og stikkpille!

Vet at man ikke skal bruke den dingsen til å føre inn stikkpillen med..men har aldri før hørt at kremen er det minste skadelig!????

Kjenner jeg blir LITT forbanna på legen hvis det du skriver her stemmer... ! : (

Skrevet

Salven kan brukes utvendig. Når det gjelder pillen skal den kun føres inn med fingre og ikke den greia som følger med, når man er gravid.

Skrevet

Man kan fint bruke kremen, men stikkpillen er mer virkningsfult.. (Hvertfall om du har fått sopp etter uvi-antibiotika) Eneste du ikke skal bruke er den innføringsgreia..

Skrevet

Er ikke rart man blir forvirra, da.

Men det står altså slik i pakningsvedlegget...og når man søker i felleskatalogen på nett.

Mener samtidig å huske at jeg brukte begge deler i forrige svangerskap, men det er så lenge siden.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...