Liljekonvall<3 Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Skal feste navnlapper på klærne til junior. Også har jeg endel hjemmestrikket ull. Hvordan få lappene til å sitte? Og bruker jeg samme varme på strykejernet som jeg gjør på annet stoff?
Gjest mphs Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Det har jeg gjort i allefall. Jeg hadde kjøpt egene lapper på sabo og taggit, men de syns jeg ble alt for store og de stakk.
ambumamma Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Ha stryki på navnlapper. la et matpapir over og la gned strykejernet over i maks fem sek. Blåste litt og vips så var de merket
Synnøve_Solbakken Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Tror jeg har hatt strykejernet på mellom to og tre prikker for å få dem til å klistre seg fast.
Liljekonvall<3 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2010 ok, takk! =) Er bare så redd for å svi hull i ullet! Men jeg prøver med en sokk i første omgang!
Makko med to små gutter Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Jeg stryker på de fleste av ullplaggene. Men de fineste holder jeg strykejernet unna. Da stryker jeg lappen på en strikk (en litt bred sånn strikk som dressene har under foten, den rakner ikke) som jeg så syr på klærne.
1881 Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Det er da det er lurt og bruke taggit, fra sabo.no så slipper man problemet med og måtte stryke på plagg som ikke er så enkle og stryke på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå