*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Jeg sliter med bekkenløsning... Lurte på om hvordan det er om man reiser til kiropraktor i svangerskapet om man da betaler eller om dette er gratis fordi man er gravid? bare en liten diskusjon jeg hadde me noen jeg kjenner om hva som er rett her.. så takknemlig for svar:D
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 om du får legen til å skrive en henvisning der det står bekkenløsning MED GANGVANSKER, får du gratis hos fysioterapaut også. vil tro det samme vil gjelde kiropraktor. men viktig at det ikke bare står bekkenløsning
LHE Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Jeg går til kiropraktor,og betaler for meg. Fysioterapi/manuell terapi er gratis ved bekkenløsning.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2010 hmm.. blir bare verre og verre for hver dag som går dette her. Har en jobb hvor jeg sitter mesteparten av dagen(sentralbord) og ingenting hjelper... så håper jeg kan få en henvisning.. skal ringe legen i morgen.. for å være på jobb er helt grusomt.
magnhild81 *fødeklar* Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Selvom du er gravid med bekkenløsning, så får du ikke dekket kiropraktoren, dette må du betale selv Jeg går både til fysio, kiropraktor og i varmt vannsbasseng pga bekkenløsning med gangvansker, og kiropraktoren må jeg betale, mens jeg slipper å betale noe for det andre,
helene3 Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Betaler egenandel hos kiropraktor ja, koster 500,- første gangen, 300,- de andre gangene... Hvertfal hos min, regner med det er samme overalt
Myy Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har gått til kiropraktor hele svangerskapet, og betalt!
Diana83 Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Betalte 550kr for første konsultasjon og tror jeg må betale 280kr for neste time. Fysioterapeut er derimot gratis i svangerskapet etter henvendelse fra lege. Var i forrige uke hos kiropraktor og kan bare anbefale dette på det varmeste, jeg har hatt svake smerter i korsrygg ved belastning, og tiltakende sterke muskelsmerter oppe i ryggen i over tre måneder. Etter første behandling kan jeg både kjøre bil og delta på forelesning igjen :)
Ccathrine Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Første gang er altid dyrere. Husker ikke hva det koster for 1 gang hos min kiropraktor. Men jeg betaler 280kr for de neste behandlingene. Før jeg ble gravid fikk jeg faktisk gratis time med kiropraktoren siden jeg hadde fått fartsbod dagen før, må si jeg følte meg litt dum når han gidde meg en gratis time fordi jeg hadde vært idiot og glemte å holde fartsgrensen.
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Du trenger ikke henvisning fra lege for å gå til kiropraktor, er bare å ringe og bestille )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå