Gå til innhold

Sjokolade er lavkarbo sant?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, klemte i meg 100 gram sjokolade nettopp. Første dag på jobben idag, og føler meg som en vridd vaskefille, og i tillegg fikk jeg mensen for første gang etter fødselen idag, HURRA! :-(

He he, får håpe resten av uken går bedre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er kavkarbo! Særlig hvis ingen så deg spise den. Og husk at hvis du putter flere biter i munnen om gangen så teller kroppen det bare som èn bit. (Samme som når man legger to pizzastykker oppå hverandre, det regnes bare som ett.)

Skrevet

Nei, var helt alene, så da teller ikke den sjokoladen da! he he

 

Samvittigheten min er mye bedre allerede :-D

Skrevet

Mørk sjokolade er lavkarbo, men helst over 70% kakaoinnhold....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...