vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Huff, klemte i meg 100 gram sjokolade nettopp. Første dag på jobben idag, og føler meg som en vridd vaskefille, og i tillegg fikk jeg mensen for første gang etter fødselen idag, HURRA! :-( He he, får håpe resten av uken går bedre..
Hikken Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Klart det er kavkarbo! Særlig hvis ingen så deg spise den. Og husk at hvis du putter flere biter i munnen om gangen så teller kroppen det bare som èn bit. (Samme som når man legger to pizzastykker oppå hverandre, det regnes bare som ett.)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2010 Nei, var helt alene, så da teller ikke den sjokoladen da! he he Samvittigheten min er mye bedre allerede :-D
Papegøyeblomst Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Mørk sjokolade er lavkarbo, men helst over 70% kakaoinnhold....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå