AE❤️ Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Hvor tidlig merket dere at dere var blitt gravide? Noen som fikk sympt før uteblitt mens? I såfall hvilke? Jeg fikk mensen sist 26-27 des. Og hadde sex 11.januar. Håper jo veldig at jeg kan ha blitt gravid da.. Men er litt usikker på om det var litt sent i forhold til eggløsningen,men sant og si så er jeg litt usikker på når jeg har eggløsning! Har i dag plutselig fått vedlig ømme pupper,men det kan jo være at jeg skal ha mensen om noen dager igjen og da?? Hvor stor er sannsyneligheten for at jeg er gravid? Noen som kan gi meg noen fornuftige ord!!???
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Vent noen dager og ta en test!! Det er ingen her inne som vet om du er gravid eller ei!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 tilfeldig sex da eller? siden det da var bare en gang, jeg mener om du ønsker å bli gravid og har fast partner så hadde dere vel prøvd flere ganger!!? eller tar jeg feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå