Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Så mange som sier at den som sendte brevene får sin straff, karma is a bitch osv, osv. Men er det ingen som har tenkt at Tillab selv får merke karma? Personlig tror jeg ikke på det i det hele tatt da.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Karmaen til Tillab har allerede bitt henne hardt i ræva. Velfortjent mener nå jeg, selv om jeg synes det er SYYYYKT hvis det er en stalker som har gjort dette, og ikke en nær venn/slektning av svigerfam.
Dronningen! Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Hun har sikkert fått merke både det ene og det andre (her på DIB og irl), slik alle andre i samme situasjon ville ha fått... Men hvorfor navngi en bruker i trådene her inne? Tror du virkelig ikke at personen + familien har det vondt nok fra før av?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Folk lyver hele tiden. De tror ikke alltid på det andre måtte fortelle for de vet at det finnes løgnere. Folk stjeler og har ingen problemer med å bruke tyvegodset som sitt eget. De bare passer bedre på det for de vet at det finnes tyver. Noen dreper andre og sover likevel godt om natta. Ofrene fortjente det, ingen grunn til å se seg tilbake. Jeg tror heller ikke på Karma. I beste fall har hun en meget spesiell form for humor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå