Gå til innhold

Er dette utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at jeg har hatt uendelig god kjemi med en på jobben i rundt et års tid nå. Jeg er alene med et barn, han har samboer. Vi har i flere mnd sendt tekstmeldinger til hverandre på fritiden, ringt hverandre, og gått ut for å drikke kaffe. Vi snakker mye om hvis det hadde vært oss to. I går kom han til meg, for å prate å drikke kaffe. Vi lå lenge på sofaen å holdt rundt hverandre, det var bare så "riktig", avslappende og behagelig. Vi har aldri kysset eller hatt sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil kalle det utroskap. Om det da ikke er slik at han forteller samboeren sin om dette og hun synes det er ok?

Skrevet

Jeg hadde ikke likt det om min samboer gjorde eller hadde det slik med ei annen jente.

Selv om det er litt i gråsonen på hva jeg kaller utroskap, så syntes jeg ikke det er langt unna.

Skrevet

utroskap,definitivt.. han er en bæsj..

Skrevet

Ikke direkte utroskap, men langt unna det som er akseptabelt.

Enten så får du bryte kontakten med han eller så må han si det til samboeren sin og avslutte forholdet med henne. Slik han holder på med henne nå så holder han henne for narr....

Skrevet

Definitivt utroskap!!

Det er ikke en mann jeg ville holdt på med for snakk om lav moral.

Om dere er forelsket burde han heller ordnet opp på hjemmebane først.

Tenk hvor utrolig såret samboeren hans hadde blitt om hun fant ut. Synes du skulle holde deg for god til å bidra til å ødelegge en familie.

Skrevet

Ville heller at mannen min skulle ligget med en han ikke kjente enn å gjøre det der. Det der er jo kjærlighet! Huff, han burde nok finne ut av hva han vil!

Skrevet

Eh.. Ja di tøyte

og får du han på kroken så husk;

en gang utro, alltid utro.

Skrevet

utroskap. tenk om du hadde vert henne.. usjh jeg vrenger meg innvendig med tanken på at samboeren min hadde gjort noe sånn mot meg... :(

Skrevet

ja.. mye verre enn å ha hatt sex med en tilfeldig person man har møtt i en bar eller noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...