Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Og alt stod bra til med spira:) Var visst ei lita jente der inni(akkurat som magefølelsen sa) Hu er innmari rolig da.. Storebror var skikkelig sprellemann inni der, men hu bare ligger der så stille og fint.. Trodde nesten hu var dø eller noe:S men heldigvis kommer det av og til et spark.. Veldig fornøyd med UL-terminen også. Terminen ble bare flytta 3-4 dager fra mensterminen. Så det er jo veldig greit da:) Alt i alt veldig fornøyd. Fikk mange fine bilder. Ett av foten også. Nusselige små tærne*in love*
Zeke Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Så gøy, var på UL i dag selv, er 16,4 uker . Hvor mange uker er du på vei da og når er terminen? Så heldige dere er som får en jente da, det er liksom litt letere å planlegge når en veit kjønnet. Kos deg videre med den lille.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2010 er 19+0 ifølge mens-termin, og 18+4(5) ifølge UL-termin Ja, har vært skrekkelig nysgjerrig på kjønnet. Hadde veldig sterk guttefølelse på sønnen min, og hadde veldig sterk jentefølelse me hu her.. Så da er det ekstra greit å få det bekreftet + at det gjør jo jobben med å forberede klær osv mye greiere:)
LilleBanan blir storebror Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Grtaulerer. Når har du termin? Jeg er 19+0 i dag og ul termin 23juni. Ser bort i fra mens termin jeg nå...
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har menstermin 23.juni og ul-termin 26/27 juni. Ser ikke bort i fra mens-termin fordi det er den som stemte forrige gang, og at mamma også fikk meg og mine søsken til mens-termin. Så jeg tar like godt med meg begge terminene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå