Gå til innhold

Da har jeg også vært på UL:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og alt stod bra til med spira:) Var visst ei lita jente der inni(akkurat som magefølelsen sa) :)

Hu er innmari rolig da.. Storebror var skikkelig sprellemann inni der, men hu bare ligger der så stille og fint.. Trodde nesten hu var dø eller noe:S men heldigvis kommer det av og til et spark..

Veldig fornøyd med UL-terminen også. Terminen ble bare flytta 3-4 dager fra mensterminen. Så det er jo veldig greit da:)

Alt i alt veldig fornøyd. Fikk mange fine bilder. Ett av foten også. Nusselige små tærne*in love*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy, var på UL i dag selv, er 16,4 uker .

Hvor mange uker er du på vei da og når er terminen?

Så heldige dere er som får en jente da, det er liksom litt letere å planlegge når en veit kjønnet.

Kos deg videre med den lille.

Skrevet

er 19+0 ifølge mens-termin, og 18+4(5) ifølge UL-termin :)

Ja, har vært skrekkelig nysgjerrig på kjønnet. Hadde veldig sterk guttefølelse på sønnen min, og hadde veldig sterk jentefølelse me hu her.. Så da er det ekstra greit å få det bekreftet + at det gjør jo jobben med å forberede klær osv mye greiere:)

Skrevet

Grtaulerer. Når har du termin? Jeg er 19+0 i dag og ul termin 23juni. Ser bort i fra mens termin jeg nå...

Skrevet

Jeg har menstermin 23.juni og ul-termin 26/27 juni. Ser ikke bort i fra mens-termin fordi det er den som stemte forrige gang, og at mamma også fikk meg og mine søsken til mens-termin. Så jeg tar like godt med meg begge terminene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...