Gå til innhold

er det mulig å kjenne FOR MYE liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet i magen har festet seg for flere uker siden, og jeg begynner på 38, uke nå.. Jeg trodde det skulle bli mye mindre liv inni der ettersom hodet var festet, hvertfall det jeg har hørt av flere andre gravide..

Men her i gården er det stikk motsatt! Var mye liv FØR hodet festet seg, men nå er det nesten ekstremt..!

Uansett hva jeg gjør; spiser, sover, går, ligger eller sitter, uansett tid på døgnet, så er det veeeeldig mye liv i magen. Har vært veldig sliten de siste ukene nå pga dette, og det er umulig å slappe av når barnet er så "urolig".

Er dette normalt? Er jo selvfølgelig glad for at jeg kjenner liv, istedefor at det er helt stille, men blir litt i meste laget..

Det er nesten konstant..Er jeg heldig, sp har barnet en liten "pause" i ca 1 time max, før det begynner igjen med aerobic-timene sine. :-p

Så nå gleder jeg meg bare ekstremt mye til barnet kommer ut!

Noen andre som har det slik? Evt noen råd eller tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok normalt at de rører på seg, strekker på seg osv, selv når de sover så vil de strekke på seg og røre seg. Noen barn mere enn andre, spørs også hvordan de ligger og plassen de har å røre seg på.

Jeg trodde ribbebeina mine skulle brekke, magen bulte ut et std, innover et annet, det var som det var vill turning i magen. Særlig førstemann var svært aktiv og styra mye, døgnet rundt.

Skrevet

Det er normalt og ingenting å gjøre med det, desverre. Den siste tiden er utrolig slitsomt, men hold ut, du er snart i mål:)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Hehe, jeg spurte folkene på føden om det en gang jeg var der, og de bare lo av meg. Jo mer aktivitet jo bedre, er visst mottoet ;-)

Gutten min var også superaktiv i magen, og når han endelig sluttet å hoppe inni der, fikk han hikke. Jeg ble litt småsprø til tider. Men tro meg, du kommer til å savne magen som hopper og spretter, så det eneste jeg kan si er: NYT DET! Snart er det din tur :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...