Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Noen som gjør det, funker det bra?? Reagerer babyen på forskjellen?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 jeg gjorde det i 6 mnd funket veldig bra for oss, ammet alltid først og så ga ham flaske. Han reagerte ikke, han var en meget sulten liten kar
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Samkjører her. Går veldig bra. Melkeproduksjonen er litt opp og ned. Får kun bryst formiddag. Så får hun bryst+ flaske på ettermiddag og kveld. Kun bryst på natt.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Det er vel ganske vanlig å kjøre en kombiløsning? Alle jeg kjenner har gitt flaske ved siden av. Noen hver dag, andre av og til bare.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Jeg gjorde det helt til barnet mitt var fire mnd. Hadde lite melk og prematur baby. Hun tok aldri puppen skikkelig så det ble mest til at jeg pumpet meg og blandet mm og mme... Gikk helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå