Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Jeg liker begge navnene hver for seg.. Nydelige navn, men de passet ikke sammen syns jeg. Ble litt mye..
Tigerpote Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Me not like so much... Synes Ariel er finere da. Og Adelin er ei ku, minner om Adele.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Mariel er drit fint Mariel er mye mye mye finere en Ari -el. Har liksom glemt M'en på Mariel. Nesten ikke hørt om Adela før, men syns det faktisk var drit fint. Adela Mariel passer mye bedre sammen. NYDELIG navn.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Navnet skjemmer ingen :-) PS: noe av det dummeste man gjør her inne er å spørre om meninger på et navn. I 99% av tilfellene vil du bare få negative tilbakemeldinger! Det har jeg funnet ut etter å ha vært her mye iløpet av det siste halvåret. Folk blir slemme av å kunne gjemme seg bak en anonymknapp vetu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå