Gå til innhold

Hva syntes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker begge navnene hver for seg.. :) Nydelige navn, men de passet ikke sammen syns jeg. Ble litt mye..

Skrevet

Me not like so much... Synes Ariel er finere da.

Og Adelin er ei ku, minner om Adele.

Skrevet

Mariel er drit fint :)

 

 

Mariel er mye mye mye finere en Ari -el. Har liksom glemt M'en på Mariel.

 

Nesten ikke hørt om Adela før, men syns det faktisk var drit fint.

 

Adela Mariel passer mye bedre sammen. NYDELIG navn.

Skrevet

Navnet skjemmer ingen :-)

 

PS: noe av det dummeste man gjør her inne er å spørre om meninger på et navn. I 99% av tilfellene vil du bare få negative tilbakemeldinger! Det har jeg funnet ut etter å ha vært her mye iløpet av det siste halvåret. Folk blir slemme av å kunne gjemme seg bak en anonymknapp vetu...

Skrevet

Mariel er er utrolig fint navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...