Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk påvist uvi i dag hos jm. Legen ringte etter apotek og legekontor var stengt, så jeg får ikke startet behandling før i morgen. Noen som vet om dette er alvorlig? Jm sa ikke så mye om det, men var opptatt av at jeg skulle ha behandling så fort som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har akkurat avsluttet en runde med antibiotika pga uvi. Det værste som kan skje er at fødselen starter opp pga uvi'en, men nå er jo du 38 uker på vei så sånn sett er vel ikke det det værste. Jeg er bare 34+6 og fødselen min starta, men vi fikk stoppa den. Det som ble sagt i mitt tilfelle var at de håpa at babyen ble i magen til jeg hadde passert uke 36. Tror ikke du behøver å bekymre deg for at du ikke får starta opp kuren før i morgen. Men jeg er jo ingen fagperson da. Du kan jo ringe legevakten og høre med dem hva de mener og tror om saken.

Skrevet

Takk for svar. :)

Begynner bare på kuren i dag, regner med at alt går bra uansett. Egentlig hadde det vært greit hvis fødselen startet, er kommet over i uke 39 i dag. Men men, den starter vel når babyen er klar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...