Gå til innhold

hysterisk? vil ikke spy... :-S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ei venninne på besøk snart, hun har barn hjemme som spyr, og jeg er liiiivredd for å få spysyken...Det passer ikke bra sammen med baby. Har lyst å be henne la være å komme. Mannen min mener jeg er hysterisk. Er jeg det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er hysterisk.... Har bedt mine bekjente om å si ifra hvis noen i nærheten av dem har fått spysyken. Og jeg er arbeidsledig og barnløs og ikke gravid. Hehe.. Bare haaaater å spy. *urk*

 

Men...jeg er kanskje hysterisk? Hehe. Ikke vet jeg, og ikke bryr jeg meg. Alle vet at den der syken der, er smittsom som bare F!!

Skrevet

Æsj. Nei, du er absolutt ikke hysterisk! Jeg hadde blitt sur om jeg fikk besøk av noen som hadde noen med spysyke hjemme.

 

Si i fra du:) Du vil vel ikke utsette babyen din for å få det heller, så bare vær ærlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...