Ugla er mamma! Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 På scanningen idag fant vi slimhinne på 5 mm, og en follikel på 18. Den neste var ikke mer enn 13, så jeg har vel bare håp om ett gullegg denne gangen. Har time kl 11 på onsdag, denne gangen tenkte jeg sjekke hvordan det er med akupunktur i forbindelse med behandlingen.. 8 tur.. kanskje vi fortsetter med å bli gravid annenhver gang på cfc, i så fall er dette turen!
Håpefull38 Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Håper virkelig dette er gangen både for deg og meg! Var der i helga, og det ble mitt 5.forsøk i denne omgang. Men har i tillegg vært der 3 ganger til hvor det egentlig var umulig for meg å bli gravid. Så nå begynner jeg å bli litt lei alle disse turene selv om København er en flott by.
luna+gravid Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Ugla-jeg vil bare ønske deg all mulig lykke på ferden.Denne gangen lykkes du-det har jeg bestilt for lenge siden!
bumpi de bump Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Masse, masse lykke til, Ugla! Skal sende lassevis med gode vibber nedover til deg kl 11 i morgen!
Pollyanna67 Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Masse lykke til Ugla! Denne gangen SKAL det være din tur!!
Sjokolademonsteret Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Slimhinne på 5 mm, er ikke det litt lite? Kona ble anbefalt av gynekologen å ikke insemineres når slimhinnen var under 7 mm fordi egget ikke kom til å feste seg. Mener ikke å være negativ, bare en ting å tenke på for å unngå skuffelsene med negative tester.....
Ugla er mamma! Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2010 Hun mente den ville tykne litt de siste dagene. Har ikke ins før i morgen, og da er det 48 timer siden scanning..
Sjokolademonsteret Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Ja men da høres det jo lovende ut. Satser på at det er gull-egget som ligger og venter Lykke til!!
Barnedrøm Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Masse lykke til Ugla !!! Da er gullspiren på plass kjenner jeg på meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå