Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Helt siden puberteten (dvs i snart 20 år) har jeg hatt relativt mye utflod, men etter at renselsen ble ferdig for ca 3 uker siden har det vært helt rent og tørt i trusa (jippi!!!). Kan jeg håpe på at dette fortsetter, eller er det bare et blaff? Noen som har erfaring med dette? Kan det bli bedre etter at man har vært gravid? Ikke noe stas med ekkelt kliss i trusa, så hadde blitt veeeldig glad for å slippe, ja:-)
Tyren78-09+12 Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Hei, jeg har også vært plaget med utflod siden puberteten. Var også helt "tørr" i trusa en periode etter fødselen, og legen sa på 6 ukerskontrollen at det var lite utflod der(jeg trodde jeg hadde soppinf. da jeg kom dit). Men jeg oppdaget jo at det var urinlekkasje jeg hadde...urg..ikke NOE bedre hvertfall! Men nå tror jeg utfloden er tilbake igjen..eller så er det urinlekkasjen som er der enda. Litt usikker på om det er det ene eller det andre.eller begge deler. Tror helst det er litt begge deler. Uansett er det noe dritt.... hadde også gjerne kunne tenkt meg å vært foruten..
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Uff, urinlekkasje høres ikke akkurat ut som et fristende alternativ, nei... Har vært litt slapp med knipingen i det siste, tror jeg skal intensivere det igjen. Hmm, dørgende kjedelig, men det er vel en grunn til alt maset om det likevel. Håper du snart har fått det under kontroll igjen (er nok VELDIG vanlig etter et svangerskap), og at vi begge går klar av utfloden framover... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå