Zeke Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Er bare 16,4 uker på vei så hu ville ha meg tilbake om 3 uker, fpr å se bedre på hjerte siden det er så lte enda. Men hu sa at alt så bra ut av det hu kunne se nå, hu brukte veldig lang tid, kikka nøye (litt hard på den greia synes jeg,men hu visste vel hva de små tåler ) først så la den rett ut strake bein og alt artig, så krøla den seg sammen som en liten hund, kjempe søt, så tok den hånda opp til munnen å sutta på tomlen, så søt hihihi. Deilig å se, den var veldig aktiv så det må vel være et godt tegn??? Hva betyr alle de forkortelsene på det blå arket de fyller ut. BPD MAD FEMUR LEIE og hva betyr bokstaven på Grunn for hendvisning? noen som kan dette? Ha en flott dag alle sammen. Ny termin 7 juli ikke 10.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Så koselig da! Leie er vel gjerne hvordan baby ligger? men er ikke sånn innmari sikker altså
Zeke Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2010 Det var det jeg trudde men alt det andre klarer jeg ikke å tyde. kos deg videre.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 leie er hvordan babyen ligger ja:) BPD er visst hodediameteren
Tessy Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 MAD er magens omkrets FEMUR er lårbenets lengde, disse målingene + hodets diameter brukes som indikator for å fastslå tremindatoen=) LEIE er om barnet ligger i seteleie, tverleie eller med hodet ned Jeg skal på UL i morgen, er 18 uker på vei, så er veldig spent. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå