enlitenpågang Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 ...når dere går over til neste trimester. Blir jo så bekymret og tror at alle her inne senaborterer.... Skriv heller noe positivt ladet som f.eks "Ses på 3. trimester:)" eller "Hurra nå går jeg over til siste trimester".
Juli.mamma til 4. Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Enig..Jeg har også blitt skremt og fryktet det verste..
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 det ser du fort når du går inn på innlegget da. Er det et trist innlegg så s"snur jeg i døra" for å si det sånn.. men ser jo fort at det er noe helt annet... alle andre skriver jo det så da tenkte jeg at det får jeg å skrive...
85Anonym*Høygravid* Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Folk må få skrive det de ønsker...! Det er jo bare vi som tolker overskriften negativt.
*LillaMeg* Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Enig.. Jeg unngår å lese de overskriftene..
Madeleine80 Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Helt enig. Jeg trodde alle som skrev det hadde mistet så har ikke gått inn på det.
Bumblebeee Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Ja det høres jo dramatisk ut, men så blir jeg så lettet og glad når jeg leser at de "bare" drar videre til neste trimester. Får være snill jeg da og si takk for meg, nå flytter JEG videre til 3.trimester. Sees der jenter.
Gjest Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 Ja enig. tenker også på de som kanskje blir nødt til å forlate forumer pga noe har skjedd.. og kanskje leter etter likesinnede. Mye hyggeligere om vi skriver takk for meg, sees i 3 tri o.l )
petite fleur Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 Helt enig, jeg går aldri inn på de innleggene. Veldig dårlig formulert overskrift.
Pixie Power Skrevet 1. februar 2010 #11 Skrevet 1. februar 2010 Når du nevner det, så må jeg si meg enig. Har tenkt at det er en litt i overkant "dramatisk" måte å få oppmerksomhet på, nettopp fordi folk som mister gjerne formulerer det slik. Ikke noe som plager meg, akkurat, men egentlig er det jo litt ufint hvis det er for å få folk til å bli oppmerksomme på innlegget.
Emmilo Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 Må si at jeg ikke en eneste gang lagt noe negativt i "nå forlater jeg dere" . Har heller aldri brukt de ordene selv. La folk skrive det de vil. Vi er ulike allesammen og man kan ikke ta hensyn til alle på slike chatsider.
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 1. februar 2010 #13 Skrevet 1. februar 2010 Er enig med Emmilo 31/7 her... Vi må jo få skrive det vi ønsker selv... Ikke har jeg skrevet de ordene selv, men har aldri lagt noe negativt i de ordene... Jeg skriver det jeg ønsker, om jeg senabortere, så setter jeg meg ikke her med de første ukene/mnd for å fortelle den triste nyheten, sorgen er ikke så hard om man klarer å sitte på nettet tvert å fortelle det til andre... Derfor kan jeg ikke se noe negativt i det å si "Nå forlater jeg dere" )
Ruttetutt ヅ Skrevet 1. februar 2010 #14 Skrevet 1. februar 2010 Kan vel ikke diktere hva andre skal skrive? Folk får bestemme det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå