Gå til innhold

Jeg begynner å bli gammel.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla var hjemme fra barnehagen i dag for å ha kosedag med mor og far. Farmor har hatt minsta, og vi andre reiste til skøytebanen.

Enden på visen? Kløne som jeg er så tryna jeg solid og har en kjempehoven ankel. Den blåste seg opp veldig kjapt, så jeg måtte komme tilbake til sykehuset i morgen for ny sjekk.

Så da sitter jeg her................... :))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yaiks, god bedring !!!

Faar haape det bare er er forstuing.

Skrevet

Takk, det er nok ikke noe brudd, jeg har bestemt meg for det nemlig ;)))

Smertestillende er godt å ha, forresten...........

Skrevet

Du er ikke gammel selv om du ramler på isen hehe, det har jeg gjort å og jeg er vel noen år yngre enn deg tror jeg selv da;) Så trøst deg med det hehe, gubben min ramla også sist vi sto på skøyter men det gikk heldigvis bra.

God bedring!

Skrevet

hehe.....det sa gubben til meg, da jeg forstuet ankelen, på min første fotballtrening på 20 år..

Vondt er det:( God bedring..:))

Skrevet

God bedring!! Håper den ikke er brukket, og at den blir fort god. Og det har ingenting med alderen å gjøre!! Barn brekker også ting:))

Skrevet

Det med gammel tenkte jeg på fordi med alderen har jeg blitt mer klønete, og det er ikke bra når man i utgangspunktet er så klønete som meg.........

De tror det er en kraftig forstuing og at jeg har strukket leddbånd og diverse kraftig. Det er veldig blått og hovent, og det gjør visst at røntgenbildene ikke er klare nok til å fastslå om det er brudd eller ei.

Jeg er utrustet med krykker, bandasje, smertestillende og beskjed om å holde meg i ro..............har jeg sagt før at jeg ikke kan fordra å være i knusende ro over lengre tid. Lopper i blodet er hva jeg har. Men jeg greier ikke å gå på beinet allikevel, så jeg holder meg jo i ro....

Takk alle sammen for hyggelige hilsener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...