Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Dere som ammer babyen, hvordan gjør dere hvis dere vil en tur ut en kveld? Pumper dere før dere går da, og lagrer melk? Hvordan vet jeg at jeg har pumpa nok til den lille? Og hvordan vet jeg når melka er alkoholfri igjen.? Råd å komme med?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Den generelle holdningen her inne synes å være at du er en dårlig mor hvis du i det hele tatt tenker på å ta et glass vin før barnet er to-tre år.
Emil & Røra Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Når jeg har gått ut har jeg drukket moderat og latt det stå til når jeg har kommet hjem. Hvis jeg ikke føler meg beruset er det fint lite i melken og det er jo ikke akkurat så ofte det har skjedd. Når barnet er under to måneder skal man ikke servere noen alkoholpupp uansett!!!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Min helsesøster sa at det er koselig å ta et glass vin selv om man ammer. Hun sa også at man da kan bruke MME den kvelden. Hvor mye dupumoer kommer an på hvor mange måltider barnet skal ha mens du er borte. Melken er alkoholfri når du der det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå