Gå til innhold

tips til hvordan få i han pencilin? Haster litt..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

guttenm in har fått lungebtennelse og skal gi han pencilin i 10 dager. Det står at man kan blande det i saft, men han nekter virkelig å drikke det..kan man blande det i feks sjokolademelk også, eller kan det på noen måte svekke pencilinen..vet det virker som dumt spørsmål, men siden det står vann eller saft på pakken så må jeg bare spørre..eller er det noen som har noen supertriks for å få de til å ta pencilin??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kankskje for sent svar.. Jeg kan desverre ikke gi deg helt svar på det du spør om. Var heldig med at jenta mi likte det. Brukte sprøyta vi fikk med fra apoteket. Skrøt masse av henne første gangen, og det gikk bra under hele kuren.

Skrevet

takk for svar..husker du hva den pencilinen het? for tror det finns forskjellige typer, den vi har smaker virkelig helt forferdelig, så jeg skjønner godt at han ikke vil..

Skrevet

litt sent svar, men for oss funka det best med å bare bruke sprøyta å sprute det fort inn i munnen. å så fikk han saft etterpå :)

har brukt både amoxcilin og erymax.

når han nektet så¨sa jeg bare at det ikke var noe valg og at han måtte!!

noen ganger betydde det at jeg måtte holde han litt fast, men det skjedde kanskje 2 ganger. å da slapp jeg han etterpå med det samme medisinen var inne :) å sa: sånn, det var jo ikke så ille. bedre å få det fort unna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...