Gå til innhold

Noen som har mini-pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en mini pc, men lurer på hvor praktisk det egentlig er. De veier jo lite, og er enklere å ta med seg rundt. Dessuten ser jeg for meg at det er greiere å ha på fanget når man surfer på nett. De har jo litt mindre tastatur også, og jeg skriver touch.. Kanskje jeg vil bomme på tastene hele tiden, fordi en gitt avstand er innprentet i fingrene mine? eller, vil det gå seg til raskst?

Jeg ønsker meg også hvit... Men, det blir kanskje veldig møkkete?:-)

Hva er deres erfaring?

Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hvit Asus Eee. Den er helt perfekt på skolen og om jeg sitter på stua og ser på tv samtidig. Jeg har veske til min, så min er ikke møkkete nei. Man ser heller fingermerker bedre på svart, mørkeblå, rød etc enn mann gjør på en hvit en.

Jeg skriver også touch på den, det er ingen problem (nå vet jeg ikke hvor store fingre du har da).

Skrevet

Takk for svar:-) Jeg har sett på den på nett (asus eee) og synes den ser veldig fin ut. Jeg lurer litt på den, og på en med blomstrete utførelse.. he he.. :-) Men ren hvit er kanskje bedre..

Flere med erfaringer?

Skrevet

flere som har minipc her?

Skrevet

Jeg har en rød acer aspire one. Synes det var litt uvant i begynnelsen med mindre tastatur. Skriver touch jeg også. Den er veldig praktisk da. Liker den veldig godt nå når jeg har blitt vant med den.

Skrevet

Jeg har akkurat gått over fra en gammel laptop til en liten HP pavillion.

Super pc, og ikke noe problem å gå over til mindre tastatur heller (skriver touch). Men den er jo ikke av de aller minste:) Utrolig pc i hvert fall, kostet egentlig sju tusen ut, men fikk den for halv pris:) Litt av en overgang fra den gamle, trege laptopen min med xp på...

Skrevet

Så bra å høre at lite tastatur er uproblematisk! Tusen takk for svar:-) Da gjenstår det bare å finne ut hvilken type og hvilket design jeg skal velge. Jeg må innrømme at det sistnevnte opptar meg mest, til min samboers store irritasjon.. he he..

Lurer på den med blomstermotiv på lokket altså;-))

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...