Celeste85 Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 http://www.facebook.com/photo.php?pid=10734637&l=338ba610dd&id=829110706
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 kjøpt den senga hen a?? den var utrolig fin da
Celeste85 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2010 Takk:) Senga er kjøpt på purnatur.no og sengehimmelen på ringoshop.
M@msen Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Kjempe fint da:) flink du er!!! Håper jeg får ei jente denne gangen:)
Celeste85 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2010 Tusen takk:) Er ikke helt ferdig, men er bare noe småtteri igjen. Vanskelig å finne gardiner som passer synes jeg.
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Kjempe fint rom ja:) Du trenger jo ikke så mye farge på gardinene siden du har så mange fine detaljer rundt:)
Celeste85 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2010 Er det jeg har lyst på, men alle barnegardiner jeg ser om dagen er så mye. Veldig rosa og med mye mønster. Vil ikke ha. unne tenkt meg litt gjennomsiktige hvit med noe rosa på kanskje. I verste fall blir det blondegardiner med rosa bånd!
Tredje drøm Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Kjempeflott rom! Så flott seng! Jeg ville heller ikke ha de typiske barnegardinene til datteren min, så jeg fant hvite chiffon-gardiner med noen påsydde sommerfugler i pastellfarger. Kjøpte de på Ikea, men det er flere år siden, så de finnes vel ikke mer. Men det er jo masse fin pynt man kan få tak i som man kan feste på andre gardiner. "Sprite opp" litt kjedelige gardiner. Er så morsomt å ordne til barnerom! Gleder meg til jeg snart skal igang igjen
Celeste85 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2010 De hørtes kjempefine ut. Black Design har noen fine sommerfugler som man kan henge på gardina. Tro kanskje det blir hvite gardiner med pynt på. Blir mest stilrent:)
3 søte små Skrevet 26. januar 2010 #11 Skrevet 26. januar 2010 Veldig fint!!! Men hvor har du kjøpt de rosa blomstene på tapeten? LIkte jeg godt!!
15/12 Skrevet 26. januar 2010 #12 Skrevet 26. januar 2010 ser ut som de bare er malt på. sikkert brukt blomsterlampa som mal ;-)
Løvinna30 Skrevet 26. januar 2010 #13 Skrevet 26. januar 2010 åååhh så fint rommet var! :-) Nydelig jenterom. Fin seng, og de rosa hyllene var fine! Og kjempefint å ha samme blomster på veggen som lampa, smart! Kanskje jeg knabber til meg den ideen hvis det er greit
Celeste85 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 27. januar 2010 He he, helt i orden;) Har brukt blomsten som mal ja. Vi er 4 i familien så tenkte å kjøpe en hvit, rund bilderamme og ha bilde av hvert enkelt familiemedlem i hver blomst. Har malt 4 blomster. Tror det blir fint:)
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 27. januar 2010 #15 Skrevet 27. januar 2010 Kjempe nydelig å koselig rom! Herlig å pusle og ordne sånne ting, gleder meg selv! Elsker å holde på med sånne ting.. hehe Var veldig fint ihvertfall, enig med deg med barnegardinene også, blir fort for mye med de.. men du finner vel noen som er kjempe fine tenker jeg
Celeste85 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 28. januar 2010 Det ble hvite, tynne gardiner med rosa prikker;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå