Gå til innhold

Her er bilde av babyrommet til Eilyn:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

awww.. så fint

Skrevet

kjøpt den senga hen a??

den var utrolig fin da

Skrevet

Takk:)

Senga er kjøpt på purnatur.no og sengehimmelen på ringoshop.

Skrevet

Kjempe fint da:) flink du er!!!

Håper jeg får ei jente denne gangen:)

Skrevet

Tusen takk:)

Er ikke helt ferdig, men er bare noe småtteri igjen.

Vanskelig å finne gardiner som passer synes jeg.

Skrevet

Kjempe fint rom ja:) Du trenger jo ikke så mye farge på gardinene siden du har så mange fine detaljer rundt:)

Skrevet

Er det jeg har lyst på, men alle barnegardiner jeg ser om dagen er så mye. Veldig rosa og med mye mønster. Vil ikke ha. unne tenkt meg litt gjennomsiktige hvit med noe rosa på kanskje. I verste fall blir det blondegardiner med rosa bånd!

Skrevet

Kjempeflott rom! Så flott seng!

Jeg ville heller ikke ha de typiske barnegardinene til datteren min, så jeg fant hvite chiffon-gardiner med noen påsydde sommerfugler i pastellfarger. Kjøpte de på Ikea, men det er flere år siden, så de finnes vel ikke mer. Men det er jo masse fin pynt man kan få tak i som man kan feste på andre gardiner. "Sprite opp" litt kjedelige gardiner.

Er så morsomt å ordne til barnerom! Gleder meg til jeg snart skal igang igjen :)

Skrevet

De hørtes kjempefine ut. Black Design har noen fine sommerfugler som man kan henge på gardina. Tro kanskje det blir hvite gardiner med pynt på. Blir mest stilrent:)

Skrevet

Veldig fint!!!

Men hvor har du kjøpt de rosa blomstene på tapeten?

LIkte jeg godt!!

Skrevet

ser ut som de bare er malt på. sikkert brukt blomsterlampa som mal ;-)

Skrevet

åååhh så fint rommet var! :-)

 

Nydelig jenterom. Fin seng, og de rosa hyllene var fine!

Og kjempefint å ha samme blomster på veggen som lampa, smart!:)

Kanskje jeg knabber til meg den ideen hvis det er greit :)

Skrevet

He he, helt i orden;)

Har brukt blomsten som mal ja.

Vi er 4 i familien så tenkte å kjøpe en hvit, rund bilderamme og ha bilde av hvert enkelt familiemedlem i hver blomst. Har malt 4 blomster.

Tror det blir fint:)

Skrevet

Kjempe nydelig å koselig rom!

Herlig å pusle og ordne sånne ting, gleder meg selv!

Elsker å holde på med sånne ting.. hehe :)

Var veldig fint ihvertfall, enig med deg med barnegardinene også, blir fort for mye med de.. men du finner vel noen som er kjempe fine tenker jeg :)

Skrevet

Det ble hvite, tynne gardiner med rosa prikker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...