Knotten2 Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Var hos legen på fredag,pga endel ryggproblemer jeg har hatt. Han mente jeg er i ferd med å få en skiveutglidning, og må jeg må derfor ta det helt med ro i tiden fremover. Hjelp!! Det er LENGE til juli og termin - hvordan skal jeg få tiden til å gå? Noen med erfaringer/råd?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Hei på deg. jeg har vært sykemeldt i 3 uker alt, og jeg må og ta det med ro pga ryggproblemer som jeg sliter med fra før+ bekkenløsning som er blitt ganske ille etter noe sv.skap. jeg har handlet inn en del tv-serier på dvd, kjøpt noe gode bøker. Spiser lunsj med venninner når formen er god. Ellers går jo dagene på et vis, men må si at det blir laaange uker frem til 25 juli. God bedring til deg.
Corneliuss Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 TV-serier og gode bøker hjelper! =O) Så får du jo god tid til å gjøre alt klart. Dersom det varer helt frem til termin så blir jo heldigvis været bedre etterhvert. Kanskje du kan legge deg ute i solen når det kommer så langt.
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har gått helt eller delvis sykmeldt siden uke 4.. er nå i uke 25.. Noen dager blir lange, men med tv, internett, strikking og bøker så går det ganske fort allikevel.. For å holde motet oppe har jeg kjøpt noen småting til babyen innimellom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå