Gå til innhold

Det gikk ikke så bra på UL idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny MA. Samme som sist. Den hadde vært død i flere uker ;-(

Sitter bare å griner. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist da :o(

Masssse trøsteklemmer fra meg til deg!

Klemmmm

Skrevet

åneei :(

Føler virkelig med deg, selv om jeg ikke har hatt verken MA eller SA. Mn vet d er vondt å miste... Huff, og no som d så ut til at d skulle gå bra.

Trøsteklem fra meg **

Skrevet

Nei og nei. Det var ikke denne oppdateringen jeg ventet på :(

Off.. kan ikke annet enn å sende deg en stor trøsteklem og håper å se deg tilbake her igjen snart!

Klem fra

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Nå gråter jeg som bare det her. Har venta så på at du skulle komme inn på 2 tri!!!!! Er så utrolig lei meg på dine vegne. Livet er utrolig urettferdig. Sender deg maaaange trøsteklemmer fra ei som vet hvor jææææ.... vondt det gjør.

Skrevet

stakker, vet akkurat hvordan du har det. Stor trøsteklem fra ei som har vert der før

Skrevet

neineineineinei!!

er det mulig? hadde så gooooood magefølelse for deg i dag...

Vet ikke hva jeg skal skrive, er liksom ikke noe som trøster deg for øyeblikket.... Nei å nei... Ble kjempelei nå :(

åååå, en utrolig lei trøsteklem til deg... uff, nå kommer tårene her...

Skrevet

Huff nei stakkars..... Har selv opplevd både MA og SA så vet hvor urettferdig det føles!!! Håper virkelig du har gode folk rundt deg som kan støtte og trøste.... Får håpe at du snart er kvitt alt av hcg slik at du er klar til å prøve igjen!!!

Mange gode trøsteklemmer!!

Skrevet

Nei så utrolig trist!!! Trøsteklem til deg..

Skrevet

Nei nei nei nei, dettte var ikke moro lesing, uff stakkar deg.

Sender deg en STOR trøste klem selv om jeg veit det ikke hjelper så mye men,

UFF dette er ikke noe trøst men jeg har opplevd dette tre ganger selv, å kommet i mål to ganger.

Ønsker deg all godt videre.

Trøste klem fra meg

Skrevet

Ånei!!!!!!!

Vet ikke hva jeg skal skrive til deg.. Sender deg hvertfall en STOR klem og håper å se deg igjen her snart!!!!!!!!!!!!!!

*klemmepå*

Skrevet

Takk for alle klemmene jenter.

Akkurat nå vet jeg ikke helt hva jeg vil. Prøve igjen, eller si at det holder med en. Tror ikke jeg vil orke enda en MA etter denne. Kommer nok til å prøve igjen, kjenner jeg meg selv rett.

Den beste trøsten jeg har nå er min (vår) fantastiske sønn. Han er snart 3 og gjør og sier de utroligste ting. Uansett hvor nedfor jeg er, klarer han alltid å få meg til å smile.

Skrevet

Dette var triste nyheter!! Har fulgt med deg her inne og håpet på det beste, så dette var kjipe greier..Ønsker deg all mulig lykke videre=)

Skrevet

så utrolig trist å høre.. klarer ikke en gang å forestille meg hvor vondt det gjør, i tillegg til at du var kommet såpass langt..

ønsker deg virkelig masse lykke til videre, og håper at du kommer sterkt tilbake.. stor klem

Skrevet

AHH NEIIIIIII Så ufattelig trist! Jeg føler med deg vennen, livet er bare så urettferdig noen ganger, har ikke ord. KLEM

Skrevet

Det gjør vondt å høre.. vet at det kan være meg neste gang:(

Klemmer til deg.

Skrevet

Åneeeeiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fikk ikke lest her inne før i dag og må si det var med sjokk og stor sorg på dine vegne å lese dette....... Vet hvor ufattelig vondt det er å gå gjennom dette gang på gang og det føles nyttesløst å fortsette å prøve.

Kanskje er det nok med den dere har fra før, eller kanskje lysten på å prøve igjen kommer etterhvert. Det trenger du ikke å ta stillling til akkurat nå vennen. Nå synes jeg at du skal gråte ut og snakke ut alt det vonde og hvis det blir for vanskelig å snakke ansikt til ansikt så er jeg her jeg. Send meg gjerne en pm hvis du har behov for å få ut en del vondt så skal jeg støtte deg og trøste deg så godt jeg kan.

Tiden leger alle sår sier de; vel jeg er ikke enig i det, men tiden gjør at det blir lettere å leve med sorgen......

Tenker masse på deg og sender varme gode tanker og klemmer din vei.

Skrevet

Takk Maddemor, du er nå alltid så god og omtenksom.

Gutten vår er for øyeblikket den største oppmuntringen vi har.

Har også noe veldig gode venner som vet hva som har skjedd og som jeg kan prate med, selv om de ikke har vært igjennom det samme selv.

Mannen min er også fantastisk.

Han vil gjerne prøve igjen med en gang. Vi får se.

Sender deg en PM dersom jeg trenger å snakke med noen som har vært gjennom det samme.

Skrevet

Ja det hjelper å ha en liten fra før som tar vekk oppmerksomheten fra alt det vonde:) Godt å høre at du har gode venner og mannen din å snakke med! Det hjelper å prate og prate og prate... og gråte gråte gråte. PLutselig en dag så kjenner du at det er litt mindre vondt enn dagen før og så går litt bedre for hver dag igjen. Du har jo vært gjennom dette før også, så du vet jo hva du har foran deg egentlig....

Du, kan jeg spørre; hadde du noen tegn i det hele tatt på at ting ikke var som det skulle?

Tenker masse på deg og sender en stooooooor trøsteklem

Skrevet

Ingen tegn i det hele tatt.

Legen sendt meg på tidlig UL siden jeg hadde MA sist, ikke fordi hun trodde det var noe galt.

Skrevet

huffameg, da skjønner ejg at sjokket var stort......

Sender flere trøsteklememr og varme tanker din vei og holder av en plass til deg her på trimestersidene hvis du føler deg klar igjen etterhvert:)

Skrevet

Maddemor:

Katta sa du hadde fått noe av legen for at spiren skulle bli enne gang.

Hva var det? Kan du sende meg en PM?

Har akkurat tatt de siste pillene nå. Får vel EL igjen om en 2-3 uke.

Holde av plassen til meg til om 4-5 uker :-P

Skrevet

Ja det stemmer:) har sendt deg pm:)

Skrevet

utrolig trist å lese om det som har skjedd dere...

Det må være veldig vondt.jeg har ikke opplevd det før men kan virkelig forstå at det er forferdelig..Har hatt en sa tidligere og det var ille nok det også,men ma må være verre:(

Håper ny spire sitter snart :) Vi skal ihvertfall holde av plass til deg her inne:)

Lykke til videre..

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...