Millsie Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Det startet med storebror, og nå er det visst min tur. Utrolig slitsomt. Noen tips...?
Gjest Mangebarnsmamma Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Ingen tips, akkurat. Det er bare pyton. Hadde det da jeg var på overtid sist:( Nå har jeg hatt det for 3.gang i dette svangerskapet (er 31 uker på vei). Overlevde på farris blandet med eplejuice et par dager. God bedring.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 jippi Akkurat hatt det jeg også...! Drikk litt og veldig ofte var det legen sa til meg. trengte ikke være mer enn ei spiseskje med vann, men hvert 5. min, også som hu over her sier, funker eplejuice og farris. Cola uten kulsyre og mariekjeks er grei føde for å holde/binde opp det lille man klarer å få ned. God bedring!! Du har all min medfølelse og sympati!
-marie- Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Uff, sender over masse medlidenhet. Hadde omgangsyke for 1 uke sia, og var da også 38 uker. Endte på sykehuset for å "væskes opp" litt, da jeg ikke holdt på noe. God bedring, håper det går fort over!
♥Nemi♥ Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Uke 37 snart og har også den hersens omgangssjuka! Alle her har den.
sonic Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Åh, ser ut til at det blir samme her! Nå har iallefall eldstejenta tydelige tegn på det, og jeg blir jo alltid smittet.. Så det er altså ikke "farlig" det?? Akkurat nå føles det IKKe som jeg kan spy uten å sette i gang fødsel! Men det er kanskje ikke sånn det funker? Hva skjer egentlig om fødselen starter når man har spysyka? Noen som vet..?
nov08 og får nr2 i feb 2010 Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 slenger meg på her, er 37+4 og spyr og spyr. Vil ikke at fødselen skal begynne nå hvertfall. Håpe det går fort over. God bedring til dere andre, dette er rett og slett grusomt.
Millsie Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2010 her gikk det heldigvis nesten over etter bare ett døgn for min del. lykke til til dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå