Gå til innhold

Trenger litt tips og hjelp..


Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fortelle den vordende far at han skal bli pappa igjen når han ikke ønsker flere en et, men så fikk vi nr 2, og nå venter nr 3....

Vet ikke hva jeg skal gjøre eller si...

Motivasjon, tips,råd? Hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nok si det som det er....at du har blitt gravid. Tror du må ta det derfra. Hvis han ikke har brukt beskyttelse så vet han jo hva som kan skje....hvis det er du som har slurvet med prevensjonen skjønner jeg at han blir skuffet (selv om et lite liv ikke er noe å bli skuffet over i mine øyne), men at dere kan snakke sammen om det.

 

Sender deg en stor klem.

Skrevet

ingen av oss som har slurvet. Har gått på ppillen hele tiden.

med nr 1 var vi sammen om det

nr 2 var det legen som sa jeg var 100% steril

og nå.....på ppillen

Skrevet

Du får nok bare si det som det er.....ingen annen måte.

 

Kanskje på tide å få en annen type prevensjon da..... eller at gubben får kuttet strengene sine.

 

Lykke til ;o) og gratulerer med spiren!

 

 

Skrevet

Jo takk...Vi vil jo ha flere om 4-5 år..passer litt dårlig nå med timing bare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...