Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Hvordan fortelle den vordende far at han skal bli pappa igjen når han ikke ønsker flere en et, men så fikk vi nr 2, og nå venter nr 3.... Vet ikke hva jeg skal gjøre eller si... Motivasjon, tips,råd? Hjelp...
melkekua™ Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Du får nok si det som det er....at du har blitt gravid. Tror du må ta det derfra. Hvis han ikke har brukt beskyttelse så vet han jo hva som kan skje....hvis det er du som har slurvet med prevensjonen skjønner jeg at han blir skuffet (selv om et lite liv ikke er noe å bli skuffet over i mine øyne), men at dere kan snakke sammen om det. Sender deg en stor klem.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2010 ingen av oss som har slurvet. Har gått på ppillen hele tiden. med nr 1 var vi sammen om det nr 2 var det legen som sa jeg var 100% steril og nå.....på ppillen
melkekua™ Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Du får nok bare si det som det er.....ingen annen måte. Kanskje på tide å få en annen type prevensjon da..... eller at gubben får kuttet strengene sine. Lykke til ;o) og gratulerer med spiren!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2010 Jo takk...Vi vil jo ha flere om 4-5 år..passer litt dårlig nå med timing bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå