Gå til innhold

Fortelle at man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan pokker fortelle det til den vordene far når far ikke ønsker flere barn? (Han ønsket kun et, og vi har hittil 2 sammen, og en på vent)

Utsetter det og utsetter det...Huff...Kan noen hjelpe meg med motivasjon, tips, råd? Noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff :/

Du får ha lykke til.. Jeg aner ikke hvordan du skal si det, men er vel bare å stupe i det. Selv sendte jeg mld med bilde av den positive graviditetstesten. Feigt ja, men da var jeg nødt til å si noe. Hadde prøvd personlig, men klarte ikke.

Skrevet

Ikke turd å ta test engang jeg....Nå røk bilen så har et par dager til jeg kommer meg til apotek...Orker ikke gå ut med vognen når det er 40cm snø og is overalt..

vært kvalm i nesten 2 uker nå...og ømme pupper...

skulle hatt mens den 10, så er noen dager over gitt..

Skrevet

Om der har slurvet med perevansjonen må dere bare bli vant med at det kommer fler og fler unger med jevne mellomrom.

Om han ikke vil ha fler og dere ikke klarer å beskytte dere får du eller han sterilisere dere.

Det er da bare å fortelle det rett ut.

Du har vel ikke voldtatt han?

Skrevet

men vi har ikke slurvet....har tatt ppillen hver dag...

nr 1 var begge om

nr 2 var det legene som sa jeg ikke kunne bli gravid

og nr 3 har vi brukt pillen hele tiden etter fødsel

Skrevet

Det blir sikkert verre og verre å fortelle desto lenger du venter.. Hopp i det :-) Kanskje du finner en artikkel eller noe på at p-piller faktisk kan svikte, og gi den til han ved middagsbordet.. Kanskje han skjønner det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...