M@msen Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Jeg er garvid i uke 15 og har så "høy" mage. Har litt polstring, men alikevel så ser jeg gravid ut, rundt stor mage ett godt stykke over navelen...vanlig??? Hmmmm kan ikke huske jeg var sånn med de 2 forje... Hmmmm men vi er vel alle forskjellig, bare stusser på at den er så høy:) Men det er bare 1 der inne har sjekket det:)
konemor82 Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Hei! Min mage er også "høy" vil jeg si (er førstegangs), den synes ganske godt, men alle buksene mine passer enda. Er i uke 16. Så bare én på UL, men det var i uke 10 så kan jo være de gikk glipp av noe, men satser på at det bare er en!
Tredje drøm Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har også mage høyt oppe - en skikkelig kul! Jeg går inn i min 15.uke i morgen, og har hatt en tydelig gravidmage i mange uker allerede. Dette er også min tredje, og de forige gangene syntes jeg at jeg i en periode så ut som om jeg bare hadde lagt på meg over magen - men nå har jeg gått rett fra flat mage til en stor kul høyt oppe. Babyen ligger jo langt nede, men livmora presser endel annet lenger oppover, i tillegg til at det kanskje er mer luft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå