Sarah & Marcus mamma Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 mange har bivirkninger med cerazette... jeg har ingen blødninger eller migrene... (som jeg f.eks har fått med yasmin før). men derimot har jeg liten sexlyst....' har tatt dem mellom mine barn og merket stor forskjell på sexlysten da jeg sluttet på dem...da jeg ble gravid.... har nå begynt i gjen.... men vil slutte når jeg slutter å amme... hva skifter dere til? er jo redd alle disse bivirkningene.... vektoppgang osv.. er jo også herlig uten mensen...
Gulljente+gullgutt Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Sluttet med en gang jeg sluttet å amme, gikk over til yasmin som fungerer bedre. Sexlysten er tilbake og humøret og. Ingen vektoppgang med noen av pillene.
tvillingmom Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Jeg er ferdig med å amme, og lurer litt på om jeg skal sette inn spiral. Har hatt kobber før og det funket helt greit. Men er nå blitt så vant til å ikke ha mensen at jeg vurderer hormonspiral. P-piller er liksom ikke helt mine venner..... Blir gretten, amper og føler meg som en dass... Slår et slag for spiralen jeg!!!!)
tomat15 Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har fortsatt med cerazette, men egentlig av latskap. Det er det jeg har hatt resept på. Vurderer å bytte nå da jeg ikke har mer igjen på resepten. Nå skal det sies at jeg aldri har hatt problemer med p-piller. Har alltid brukt det og aldri vært plaget med noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå