Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Synes den isblå kjolen til Christina Appelgate er helt nydelig :-) Jeg skal i et spesielt bryllup og har lyst til å fleske til skikkelig, men lurer på om denne passer seg? http://minmote.no/index.php/2010/01/draperte-kjoler-pa-sag-awards/ Hva synes dere? Kom gjerne med andre forslag :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 den var jo veldig pen:) Så hvis du skal fleske til, så hvorfor ikke denne:)
Ingen kommentar Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Kjolen er kjempe fin! Hvorvidt du kan gå med den i bryllup eller ikke avhenger av hva det er invitert til. Personlig ville jeg ikke gått med en slik kjole dersom vertskapet har invitert til mørk dress. Da vil en slik kjole være for fin. Med "for fin" mener jeg at du kan risikere og ha en flottere kjole enn bruden evt. brudens nærmeste, typisk brudens mor etc. Det er svært viktig at man ikke stjeler glansen fra disse. Hvis det derimot er invitert til smoking eller galla, så kunne jeg gjerne brukt en slik kjole. Jeg tror uansett jeg hadde fått en sydame til å fjerne slepet slik at det man ikke ser ut som "den andre bruden". Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Den kjolen ville vært for pen til å gå med i de fleste bryllup jeg har vært i, blir litt sånn at det virker som en vil ta glansen fra bruda.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Jeg må dessverre si meg enig med 15.32. Kjempefin kjole, men det er jo dumt å outshine brura!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Det ER jo en brudeskjole. Nesten prikk lik den jeg gifta meg i. Jeg hadde blitt temmelig sint hadde noen av gjestene troppet opp i den.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Takk for alle tilbakemeldinger :-) Dette er et bryllup hvor mange av gjestene vil komme i designerkjoler/svært pyntet, så det er rom for å dra på litt mer enn vanlig, men ønsker ikke å "outshine" slik som noen nevner. Har bare vært i ett bryllup tidligere, så er ikke kjent med alle regler. Jeg setter stor pris på tilbakemeldingene deres! Dette med slepet hadde jeg ikke tenkt på, så det skal jeg absolutt huske på! Er det noen regler for farge? Jeg kler lyse, kalde og klare farger. Er isblå, lys rosa, champagne ok? Eller er det også forbeholdt bruden?
Himmel og hav Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Jeg ville skygget unna champagne og andre nesten-hvite, for de er forbeholdt bruden. Om du velger en f. eks isblå, så bør du ha tilbehør som gjør at du tydelig markerer at du ikke er bruden, som f.eks et sjal med mye farge el.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 Ok, tips ang. farge og tilbehør er notert :-) Takk! HI
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Ville hatt på meg noe mørkere ja.Så jo nesten ut som en brudekjole.Nydelig var den,men det er jo brudens dag ikke din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå