Gå til innhold

Trenger gode råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er litt flaut tema for meg...håper noen hudpleiere/eksperter er her inne og kan svare eller noen andre med gode råd:

Har problemer med huden under armene. Jeg får liksom ikke området helt rent...er mørkt og det skjemmer meg. Jeg har ingen problemer med svette etc. svetter normalt vil jeg tro. Bruker deo uten parfyme (for tiden biotherm sin). Har slitt med dette problemet i flere år, men tør ikke ta det opp med lege. Prøver å skrubbe,men må jo være litt forsiktig så jeg ikke skader huden som er litt tynnere enn ellers på kroppen. Noen ganger blir det ganske bra, men langt fra så bra at jeg kan løfte armene opp i singlet...det ser jo skittent ut, men det er jo ikke det.

Når vi f.eks er i syden og bader massei salt vann så blir det litt bedre, virker som det får renset seg. Jeg har ganske kraftig hårvekst, så jeg pleier å barbere meg, det går fint, men området er ganske nuppete og virker litt "dødt"... Nå prøver jeg å "spare" hårene for å unngå at det blir sårt og prøve å skrubbe, men det blir ikke bedre.

Jeg selv er ikke spesielt mørk i huden, men min mor er litt mørkere enn meg, og noen ganger kan jeg skimte at hun også ser ut til å ha samme problemet.

Det er vel litt skummelt å bruke sterke rense produkter også???

Ble litt rotete innlegg, men håper på masse tips og råd som jeg kan teste ut...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...