Frk Fjong Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med nye AHUS fra før av? Hvordan er det å føde der? Får pappaen overnatte? Har de barselhotell, osv. Jeg kommer selv flyttende fra Stavanger rett før babyen skal komme, hvor jeg selv jobber på sykehuset og kjenner både systemet og betjeningen. Her har vi både mulighet for pappaen til å overnatte på en-mannsrom på barselavd, og til å få plass på barselhotellet, hvor også pappaen får være med (så fremt man har hatt en normal fødsel..) Synes det er kjempeskummelt å måtte flytte fra det "trygge" og fine, til det ukjente rett før fødselen...
Dros Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Søsteren min fødte på Ahus pg er storfornøyd! skal selv føde der i august og gleder meg faktisk litt. Pappan kan overnatte og du får eget rom (hvis det er kapasitet). Veldig hyggelig personale og god oppfølging også
Frk Fjong Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2010 Å så bra! Nå ble jeg litt glad og lettet her Skal selv også mest sannsynlig føde der i august. Når har du termin Dros?
Vårspire-2010 Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 nå skal ikke jeg skremme, men har hørt flere med dårlig erfaring. Jormødre med dårlig oppfølging med amming og lignende. Til og med av ansatte som jobber der. Jeg har byttet til kongsvinger. Men jeg tror de gjør sitt beste for deg uansett
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Jeg kjenner 7-8 som har fått barn på det nye ahus, og de har alle vært fornøyd.. Har hørt de fleste skryte av oppholdet der..
Frk Fjong Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2010 Det vil jo alltid være noen som ikke er fornøyde.. Men greit å få frem litt fra begge sider også da.. At ikke alt er Rosenrødt For det tviler jeg på at det faktisk er.. Men satser på at vi som skal føde der blir tatt godt hånd om!
Vårspire-2010 Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Regner med at de gjør sitt beste ja jeg byttet fordi det er veldig mange som skryter av kongsvinger, pluss at jeg skal føde i høysesongen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå