veldig fødeklar Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Ja da var termindagen kommet... men ingen babies. har født før med nr 1 og 2 og var ikke klar for å gå over termindagen denne gang heller. Har den siste uka hatt masse tullrier som varer i ca 1 time men så gir de seg. Merker at det begynner å bli slitsomt.Var innom sykehuset før helga, livmorhalsen var helt myk, men forstatt skjer det ingen ting. Hadde jo håpa å være ferdig til nå for på torsdag skal eldstemann på innskriving til 1.klasse og det vil jeg gjerne være med på. Har jo også hatt svigers her i over ei uka og tror vi alle begynner å bli lei no. Måtte ho lillemor komme snart
2tettebabyer Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 hahaha :-) måtte bare le av det med svigers :-) vi har vært så i tvil på når mamma og pappa skal ta turen til oss, men er glad vi har ventet med å bestille bill for nå er jeg en uke på overtid og ingen baby... for meg kan mamma og pappa bare være her, men værre for gubben... så skjønner deg godt :-) håper den kommer snart da :-) lykke til :-)
veldig fødeklar Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2010 Takker for det. Regner med å ha svigers her helt til helgen, for lørdag eller søndag kommer muttern.. hun skal være her i ei uka. hadde jo håpet å få litt alene tid også.
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har også termin i dag og er rimelig klar til å møte den lille. Hadde ikke trodd at jeg ville gå så langt fordi jeg har vært åpen og moden i 14 dager nå. Vel, sånn er naturen altså, ingen logikk ute og går... Krysser fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå