Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Kroppen min trives mye bedre om jeg får i meg nok protein... Føler meg mye bedre om jeg starter dagen med en proteinshake, søtbehovet blir kraftig redusert og. Boksen jeg holder på med nå er tom. Hva kjøper jeg nå? Hvilken type? Helst noe som smaker noenlunde godt og ;-) Siste pakken jeg kjøpte, som damen på helsekosten sa var SÅ bra, smakte så jævlig at jeg brakk meg. Ønsker ikke en diskusjon på shake vs endring av kosthold. Så om dere har lyst til å si noe om det så please start deres EGEN tråd!
Myy Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Protein fabrikken sin er vel god. (bare sørg for å få de som er til damer, og ikke menn som skal bygge. hehe) Ellers er Herballife grei...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Gikk inn på protein fabrikken... Finner ikke ut hvilken jeg ev. skal/skal ikke kjøpe jeg :-S
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Da skriver du bare en mail til de ved proteinfabrikken- de har helt sikkert peiling... Jeg vil anbefale en med jordbærsmak- da den er mye mer anvendelig i smooties etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå