Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 For en tid tilbake var jeg hos legen med en halsbetennelse. Da tok legen blodtrykket av meg som en del av rutinen. Dette viste seg å være ganske så høyt. Ble kalt inn et par uker senere for ny kontroll av blodtrykket, og det var ikke blitt noe bedre, (er ikke overvektig, usunn eller gravid) så legen syns det var litt merkelig. Legen henviste meg til sykehuset samme dag og jeg ble innlagt. Der ble det tatt ALT av undersøkelser! ct meg her og mr meg her, ultralyd og alt av blodprøver. De fant ingenting. Endte med at jeg måtte gå med en slik 24timers blodtrykksmåler sammen med ekg 2 ganger i løpet av en periode. Fortsatt fant de ingenting. Og det ble snakk om at jeg kansje ikke tålte lakris, eller at jeg kansje bare ble stressa av at folk tok blodtrykket av meg, i frykt for at det skulle være høyt. Men nå.... har jeg nettopp funnet ut at jeg er gravid. Og jeg er redd for å gå å ta blodtrykket mitt..... har byttet fastlege for jeg bor nå i en annen by. Jeg er så redd for at det samme skal skje igjen og noe drastisk blir iverksatt pga barnet.... HUFF! Noen som vet hva legen gjør når man er gravid og har høyt blodtrykk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå