lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har akkurat startet på uke 11 nå, og plutselig blitt dårlig... Masse kvalm og helt utmatta. Måtte dra hjem fra jobb i dag. Jeg har prøvd å sove, men får ikke sove heller, så trøtt er jeg ikke. men helt tømt for energi. Frem til nå har jeg vært småkvalm mogen og kveld, men ikke no voldsomme greier. Og energien har vært upåklagelig, forholdene tatt i betraktning. Hva skjer a? Flere som har opplevd at symptomene kommer så sterkt så seint.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Hei. jeg ble mye værre i uke 11. Hadde symptomer fra uke 8, men fra uke 11 har jeg vært helt tom for energi og mye værre i kvalmen. Er nå 14+3. God bedring.
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2010 DYTTER litt på denne jeg... vil ha flere svar
Guri malla Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Ja slik hadde jeg også det, var småkvalm fra morgen til kveld helt til uke 10, da ble det verre og hadde kvalmen faktisk helt til jeg var ca 5-6 mnd på vei, slik var det med alle barna
Lenelill Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Hei det, Jeg var veeeeldig dårlig, uvell og trett i ukene 7 - 10 men så ble det hele borte. Men i uke 11 har jeg fått slike pluttselige kvalmeanfall. Kommer like fort som det forsvinner, og kasta opp de første gangene denne uken. Tror det er ganske vanelig at symptomene kommer og går. Får satse på det ikke varer så lenge da! Varer kvalmen lenge, kan jeg absolutt anbefale akupunturpress armbånd som kjøpes på diverse apotek, husker ikke hvilket jeg kjøpte på, men de virka helt supert på meg! God bedring:-)
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2010 takk for tipset.. jeg har hørt om disse armbåndene. får luske meg en tur på apoteket å se om jeg finner et sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå