Gå til innhold

barnehage å merking av klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får jeg kjøpt sånne merker til å stryke på?hva er best sånn penn eller lapper ?hvor selger de sånn ,håper på svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hvor jeg kjøpte lappene, men google "navnelapper" så får du ørten forslag. Jeg bruker tekstilpenn mest, for det går så fort og greit, men enkelte plagg og sko må man jo ha lapper til. Tekstilpenner kjøper du på bokhandelen (styr unna de på Clas Ohlson, de er ikke gode).

Skrevet

Jeg kjøpte strykelapper på merkalt.no. Er ikke særlig fornøyd med de. Har oså tekstilpenn som jeg heller skriver navn på vaskelappen med, syns det er bedre.

Også har jeg tekstilbånd med navn fra sabo.no som jeg syr i/fester med tagg-it i hjemmestrikket ulltøy etc.

Skrevet

ja takk begge deler.

Har penn, klistrelapper (veldig kjekt!) og stryk på lapper. Bestilte fra www.navnelapper.no kom faktisk dagen etter. Må bruke litt makt når du stryker på (jeg bruker kanskje også 10sek). da sitter de som støpt.

Barnehagen foretrekker at alt er merket i linningen, midt bak. En annen fordel med full lapper er at de har telefon nr sånn i tilfelle mini skulle slenge fra seg en vott.

Skrevet

jeg kan bestemme om jeg vil ha strykelapper ,klistrelapper.hva er best?er det vanlig å skrive tlf nr også?

Skrevet

Jeg har bestilt fra nordicprint.no, ganske billig og bra. Ellers så har jeg en tekstilpenn som jeg har liggende i gangen til enhver tid, hvis de ikke har navn i tøyet sitt før vi går til barnehagen så skribler jeg det bare ned før vi går. Ganske praktisk:-)

Penn kjøpte jeg på lekebutikk, vet at de også selger det i tøy/ stikke avdelingen på SparKjøp.

Skrevet

Jeg bestilte både stryke- og klistrelapper. Klistrelappene bruker jeg til matbokser, salver, nesespray, smokker osv.

Skrevet

Jeg har også strykelapper og merkelapper.

Kjempe fint å bruke når du skal merke andre ting også.

Skrevet

Ja, vi har tlf.nr på. Mer sannsynlig at noen ringer til deg og sier fra hvis de har funnet et klesplagg (hvis det ikke skjer i bhg altså, men mistes ute på gata) enn å komme hjem til adressen din med plagget.

Skrevet

Jeg er meget fornøjet med Labelman merkelapper (www.labelman.no). De er laget i stoff. Billig, bra enkelt.

Skrevet

Under all skrivingen her er det reklame for merkalt.no. Trykk på linken og vips:-)

Lappene er kjempefine. Strykelappene faller ikke av i vask og løsner ikke heller. Klistrelappene sitter på i oppvaskmaskinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...