Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Leste her inne et sted om ei som kjente flere fedre som snuser og alle hadde jenter? Så bare på gøy.. Snuser mannen din eller andre menn du kjenner å hva har/venter dere:) Her snuser far å vi venter jente nr 4:) Min far snuser å har bare jenter (håper jeg kan vise til et overtal med jenter nå da,så kanskje jeg får overtalt han til å slutte,da han har et ønske om en sønn,liker ikke snus:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Beklager å skuffe deg, men eksen min snuste, og vi fikk en gutt
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Har jente og venter gutt. her snuser både mor og far. Ikke jeg nå når jeg er gravid da,men gjorde det da jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Pokker j,eg som såg en mulighet til å få mannen til å slutte å snuse:)hihih
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Min mann snuser, vi fikk jente. Onkelen til mann snuser også, de har to jenter og en gutt. Mannen til venninna mi snuser. De venter gutt nr. 2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 eksen min snuste og hadde en jente..
petite fleur Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Samboeren min snuser (grrr...liker det ikke jeg heller), og vi har en gutt. Vet ikke hvilket kjønn som bor i magen min ennå :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Mannen min snuser.. to jenter.. ikke snus mens vi har sex,da;-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 hahaha, da er vi et unntak. eksen sovnet ofte med snus han og vi har 1 gutt sammen, hehe
Kongeørna Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Så morsom teori!!! Mannen min røkte før, og vi fikk to gutter. Han sluttet med røyken og begynte å snuse, og vi fikk jente. Sikkert bare tull, men skal jammen huske på teorien i forhold til andre jeg kjenner.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 At folk tror på at når mannen snuser får han barn av jentekjønn, og puler dere 2 dager før eggløsning da blir det jente. Det er da ingen sammenheng!! Like tåpelig som å anta at hvis en eter tyrkisk pepper 8 dager etter eggløsning, så må det bli gutt, for det gjorde jeg og jeg fikk gutt, men jeg har to venninner som spiste tyrkisk pepper 10 dager etter eggløsning, og de fikk jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå