Gå til innhold

Hva er hele saken ang Tillab her inne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var noen et innlegg som tillab hadde skrevet (?).

Men uansett, noen som kan forklare i korte trekk hva som har hendt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nysgjerrigper på loftet, spør og graver ofte!

Skrevet

Hun har utlevert seg selv og sine her inne og vært veldig synlig. Med jevne mellomrom har hun bl.a. klaget mye over svigerfamilien, og for en tid siden "slo hun opp" med dem. Dette har de fått og er opprørte over det. Istedet for å klandre seg selv for å ha utlevert dette til hele Norge, så vil hun "ta" budbringeren. Dette var saken i korte trekk.

Skrevet

Jeg har ikke fulgt saken så nøye, men jeg tror det handler om at hun i perioder har skrevet innlegg her svigerfamilien sin som ikke har vært veldig positive for å si det sånn... og så har en eller annen funnet ut av hvem hun er og hvem svigerfamilien hennes er, og sendt kopi av diverse innlegg til dem... er det ikke sånn? Kan jo ikke være så populært hos svigerfamilien, og litt uforståelig at noen skulle ha interesse av å gjøre det... Hvis det ikke er noen som kjenner henne privat da.. og har noe uopgjort med henne.. Ikke vet jeg :-)

Skrevet

Dette er en familiefeide som uheldigvis og uvettig nok har havnet i offentligheten. Den angår ingen av oss, så jeg anbefaler folk å ikke røre mer rundt i saken fra nå av.

Skrevet

angår ingen av oss? Vel, da burde hun kanskje ikke ha involvert oss heller da. Jeg mener vi helt fint kan snakke om det her fordi hun selv har gjort det.

Gjest Morn du
Skrevet

Og dette har hun gjort etter å ha lagt ut så mye informasjon om seg selv, at det ikke har vært vanskelig å identifisere henne.

Husker jeg en gang gikk inn på en link til en bil de skulle selge. Der sto det fullt navn og adresse.

For å si det sånn, har hun så absolutt ikke vært anonym, hvem som helst kunne ha gjort svigerfamilien hennes oppmerksom på hva hun skrev, om noen hadde hatt interesse av det.

Det er mange innlegg skrevet av henne som ikke skulle vært skrevet mtp at så mange vet hvem hun er.

Skrevet

gud så utrolig flaut..jeg rødmer på hennes vegne..

Skrevet

Jeg synes det er merkelig at så mange støter henne. Hadde hun skrevet ting under anonym og noen hadde "hakket" seg inn og funnet ut at det var henne, og deretter sendt det til svigerfam., ja , DA skal jeg være enig i at det er dårlig gjort.

Men hun har flere ganger lagt ut sitt fulle navn her inne (jeg vet det i allefall, og jeg er ikke SÅ mye her inne), og da kan man jo identifisere svigerfamilien også. Og da blir det HUN som sjikanerer dem.

Hvis min svigerinne presenterte seg her inne med fullt navn, og deretter la ut om den hurpa av en svigerinne hun har så kunne alle funnet ut hvem jeg var. Da ville jeg satt pris på om noen gjorde meg oppmerksom på hva hun drev med.

Få gjerne ut frustrasjon, men vær anonym! Det går ikke bare utover deg selv, men også de rundt deg!

Skrevet

Det er som sagt et uvettig mistak at hun har involvert offentligheten i dette. Vi behøver ikke følge opp mistaket og gjøre saken verre. Noe moral bør man vel ha her i verden.

Skrevet

Jeg har ikke lyst til å legge dette fra meg, jeg synes at det er spennende å følge med på. JA- mye mer spennende enn hva Cæsar har vært på lenge:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...